|
کدخبر: 189377

تکرار موفقیت چری در صادرات به عنوان برترین صادر‌کننده خودرو

به تازگی، چری داده‌های فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است. در ماه ژوئن، چری ۷۳، ۰۹۸ دستگاه خودرو فروخت، که رشد سالانه ۵۸.۳٪ را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن، چری ۴۲۴۴۵۷ دستگاه خودرو فروخته است که رشد سالانه ۸۰.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به تازگی، چری داده‌های فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است. در ماه ژوئن، چری ۷۳، ۰۹۸ دستگاه خودرو فروخت، که رشد سالانه ۵۸.۳٪ را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن، چری ۴۲۴۴۵۷ دستگاه خودرو فروخته است که رشد سالانه ۸۰.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

در بازارهای خارج از کشور، فروش محصولات چری امسال تقریبا هر ماه دو برابر یا حتی چهار برابر شده است. ازماه ژانویه تا ژوئن، چری در مجموع ۱۱۸، ۷۴۳ وسیله نقلیه صادر کرده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۶۸.۴٪ افزایش داشته و از صادرات ۱۱۴، ۰۰۰ وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از ماه فوریه، حجم صادرات خارج از کشور به یک نرخ رشد "تهاجمی" از سال گذشته ۱۱۷.۳٪، ۱۰۱/۹٪، ۳۱۲.۵٪، ۲۵۶.۵٪ و ۲۴۳.۲٪.( در ماه‌های فوریه –مارچ- آپریل-می- جون ) رسیده است.

چری همچنین جزو ۱۰ برند اول بازار برزیل قرار دارد، حجم فروش چری با افزایش ۲۰۷ درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد جدید ۱.۸۸ درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. همچنین در بازار روسیه چری همیشه یک رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن ۳۴۸ درصد افزایش داشته است و همچنین در کشور شیلی شاسی بلندهای چری در ۶ ماه متوالی با سهم بازار ۱۱.۷ درصد در رتبه اول قرار دارد.

رونق فروش محصولات برند چری در سرتاسر جهان در بر گیرنده بسیاری از عوامل می‌باشد، تولید مدلهای جدید، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلت فرم به روز با فناوری‌های پیشرفتهبسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند که ماحصل آن مدلهای موفق تیگو۷ پرو و تیگو۸ پرو می‌باشد. عامل دیگر سیستم ویژه خدمات پس فروش ویژه چری می‌باشد که با شعار ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می‌کند و توانسته بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند و بر اساس سنجش جی دی پاورز معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین این برند موفق به کسب رتبه دوم گردیده است.

در نیمه دوم سال، مدل‌های جدید سری PRO چری در بازارهای اصلی مانند امریکای جنوبی، خاورمیانه و افریقا به بازار عرضه می‌شوند و ما معتقدیم که عملکرد برجسته تری در بازار خواهند داشت. در آینده، طبق استراتژی "Double ۵۰" چری، تا سال ۲۰۲۵، هدف استراتژیک صادرات ۵۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه و ارزش صادراتی ۵ میلیارد دلار امریکا محقق خواهد شد..

درباره برند چری:

چری یک برند مستقل خودروسازی چینی هست که علاوه بر پایگاه‌های تحقیق و توسعه در جهان دارای یکی از قوی‌ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت می‌باشد که بیش از ۵۵۰۰ عضو را دارا می‌باشد. همچنین چری نخستین شرکت خودروسازی چین می‌باشد که قطعات سی.کی دی، موتور و فن آوری‌های خودرویی را صادر نموده است. تا کنون چری بیش از ۹ و نیم میلیون دستگاه اتومبیل را به فروش رسانده و به بیش از ۸۰ کشور صادر نموده، ۱۸ سال متوالی است که چری برترین صادر‌کننده خودرو از کشور چین است و رتبه اول را دارا می‌باشد.

چری

 

 

 

 

 

 

.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها