|
کدخبر: 144479

استخدام بزرگ ایران خودرو در راه است + جزییات اولیه

متاسفانه طی چند دهه اخیر غالبا استخدامات و انتصابات افراد براساس زدوبند و لابی گری صورت گرفته است. این در حالی است که مدیرعامل جوان ایران خودرو درصدد است تا این سنت دیرینه را از بین ببرد.

خودرو استخدام بزرگ ایران خودرو در راه است + جزییات اولیه

یکی از انتقادات همیشگی به صنعت خودرو، عدم استقرار مکانیسم مشخص در جذب افراد است. متاسفانه طی چند دهه اخیر غالبا استخدامات و انتصابات افراد براساس زدوبند و لابی گری صورت گرفته است.

بررسی ها نشان می دهد شرکت ایران خودرو به دنبال آن است در راستای جوان گرایی و نخبه گرایی، ۴۰۰ نیروی مورد نیاز خود را از طریق سازمان سنجش آموزش کشور طی برگزاری آزمون علمی جذب کند. قرار است این افراد بعد از قبولی در آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش جایگزین بازنشسته ها شوند. این آزمون در ۱۸ گروه تخصصی مورخ ۱۶بهمن سال ۱۳۹۹ در استان تهران و البرز برگزار می شود.

همه داوطلبان دارای شرایط برابر بوده و التزام به قوانین استخدامی شرط لازم است. همچنین گزینش نهایی براساس شایستگی های تخصصی و میزان استعداد و تعهد داوطلبان صورت خواهد گرفت.

این اولین بار طی ۲۰ سال گذشته است که ایران خودرو از طریق آزمون علمی و در شرایط برابر نیروهای مورد نیاز خود را جذب می کند.

منبع: کارگر آنلاین
  • احمد رضالو ارسالی در

    سلام من فرزنده جانباز ۲۵%
    دیپلمه 25سالمه میخواستم جذب ایران‌خودرو باشم خواهش میکنم راهنماییم کنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها