|
کدخبر: 128015

مار پیتون از نمایشگاه خودرو سر در آورد!

پنهان شدن مار پیتون ۲.۵ متری در داخل یک خودرو در نمایشگاه خودرو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

حوادث

مار پیتونی که در داخل یک خودرو در نمایشگاه خودرویی در هند جا خوش کرده بود موجب ترس و وحشت پرسنل آن شد. این مار که در صندوق عقب خودرو پنهان شده بود توسط پرسنل جنگلبانی محلی شکار شد. این اتفاق روز چهارشنبه و در یک نمایشگاه خودرو در منطقه «هیسار» واقع در هاریانا هند رخ داد.

ماموران جنگلبانی محلی پس از آنکه توسط یکی از پرسنل این نمایشگاه خودرو در جریان حادثه قرار گرفتند بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. آنها پس از حضور در این نمایشگاه یک مار پیتون ۲.۵ متری را در عقب یک خودرو پیدا کردند. این مار که ۲.۵ متر طول و بین ۲۵ تا ۳۰ کلیوگرم وزن داشت شکار و در یک پارک حیات وحش رها شد.

«رامشوار داس»، بازرس جنگلبانی محلی در این باره گفت: «پرسنل جنگلبانی بعد از دریافت گزارشی مبنی بر پیداشدن یک مار پیتون در نمایشگاه خودرو بلافاصله در محل حاضر شدند و عملیات نجات این حیوان را آغاز کردند. این مار که حدود ۲.۵ متر طول و بین ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم وزن داشت بعد از شکار توسط پرسنل حیات وحش در یک مرکز حیات وحش محلی رها شد.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که پیدا شدن مار‌ها در مناطق مسکونی هند خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز پیداشدن یک مار شاه کبرا در داخل یک خانه روستایی در هند خبرساز شده بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر