|
کدخبر: 227312

اطلاعات تماس گمرکات کشور (تلفن، آدرس و سایر اطلاعات)

اعمال سیاست‌های مختلف دولت جهت کنترل بیشتر کالاهای ورودی و صادراتی، وضع تشریفات قانونی گمرکی، کسب درآمد و تسهیل واردات مواد اولیه از جمله عواملی هستند که در تاسیس مرزهای گمرک موثر بوده‌اند.

حمل و نقل اطلاعات تماس گمرکات کشور (تلفن، آدرس و سایر اطلاعات)

اعمال سیاست‌های مختلف دولت جهت کنترل بیشتر کالاهای ورودی و صادراتی، وضع تشریفات قانونی گمرکی، کسب درآمد و تسهیل واردات مواد اولیه از جمله عواملی هستند که در تاسیس مرزهای گمرک موثر بوده‌اند. به طور کلی گمرکات جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۱۵۰ نقطه از کشور قرار دارند که طبق قوانین و مقررات گمرکی، فرآیند واردات، صادرات و ترخیص کالا را مدیریت می‎کنند. اگر به دنبال لیست کامل اسامی و اطلاعات گمرکات کشور هستید، با ققنوس ترخیص همراه باشید تا با تشریح خصوصیات هر گمرک و خدمات ققنوس ترخیص در این گمرکات به شما در تجربه فعالیت تجاری موفق کمک کنیم.

گمرک چیست و چه وظایفی دارد؟

مکان‌های مشخصی که در مرزهای کشور جهت ارائه برخی خدمات و کنترل‌ها ایجاد شده‌اند، گمرک نام دارند. از طریق گمرک می‌توانید اقدام به واردات و صادرات کالا کنید؛ البته طی این گونه فعالیت‌ها نیاز به رعایت قوانین و مقررات گمرکی دارید. گمرکات جهت کنترل ورود و خروج کالاها مستقر شده‌اند و از آنجا که هر کشور در زمینه واردات و صادرات کالا قوانین مخصوص به خود را دارد، لازم است تمام قوانین و دستورالعمل‌های گمرکی جهت صادرات یا ترخیص کالا در گمرک رعایت شوند.

دریافت تعرفه‌های گمرکی و حقوق ورودی کالا، کنترل ورود و خروج افراد و کالاها، دریافت مالیات، انجام امور واردات و صادرات کالا، بررسی تطابق کالاها با اظهارنامه ارائه شده، بررسی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، تسهیل فعالیت‌های تجاری و فراهم نمودن امنیت از مهم‌ترین وظایف گمرکات سراسر کشور هستند که در ادامه به معرفی کامل اسامی و اطلاعات تماس گمرکات کشور برای راهنمایی بیشتر شما خواهیم پرداخت.

لیست گمرکات فعال کشور

همانطور که اشاره کردیم استقرار گمرک در نقاط مختلف کشور با اهداف مختلفی همچون نظارت بیشتر بر ورود و خروج کالا، وصول تعرفه‌های گمرکی و جلوگیری از سواستفاده‌های قانونی صورت گرفته است. ترخیص کالا از گمرک نیز از دستورالعمل‌ها و قواعد مشخصی پیروی می‌کند که لازم است با توجه به عواملی اعم از شیوه حمل بار و نوع کالای خود، گمرک مناسب را از لحاظ امکانات و موقعیت جغرافیایی انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، در ابتدا لازم است با مزایای ترخیص کالا از گمرکات فعال کشور آشنا شوید و آدرس و تلفن آنها را جهت کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید؛ به همین منظور لیست زیر را دنبال کنید تا تمام موارد و اطلاعات لازم را معرفی کنیم.

گمرک منطقه ویژه اقتصادی پیام

امروزه یکی از قطب‌های اقتصادی کشور و نزدیک به پایتخت، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام می‌باشد. گمرک منطقه ویژه پیام توانسته با ظرفیت بیشمار و اهداف توسعه محور، در بخش سرمایه گذاری‌ها توسعه چشمگیری داشته باشد و خدمات خوبی را ارائه دهد. این گمرک از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب نیز برخوردار است و به طور کلی نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی به تهران محسوب می‌شود. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این گمرک، وجود فرودگاه می‌باشد و قرار گرفتن در مسیر تلاقی ۱۳ استان از دیگر خصوصیات منطقه ویژه پیام است که سبب تسهیل مبادلات تجاری می‌شود.

نزدیکی به مراکز عمده تولید و مصرف، واردات و صادرات کالا با حداقل تشریفات ترخیص کالا، خدمات انبارداری و انبارهای مسقف، امکان واردات مواد اولیه، ماشین‌آلات و قطعات تولیدی، معافیت از پرداخت حقوق گمرکی جهت ورود مواد اولیه، داشتن آزمایشگاه تخصصی صنعت، داشتن نیروی کار ارزان و معافیت از ارزش افزوده، از جمله مزایای ویژه گمرک منطقه ویژه پیام هستند که سبب شده‌اند تا انتخاب بسیاری از سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تجاری داخلی و خارجی باشد. شرکت ققنوس ترخیص نیز ارائه دهنده خدمات مربوط به ترخیص کالا و امور بازرگانی در این گمرک به تجار و سرمایه‌گذاران عزیز می‌باشد.

  • آدرس: کرج، مهرشهر، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام
  • شماره تماس گمرک منطقه ویژه پیام: ۳۳۲۶۶۰۲۷ (۰۲۶)
  • وبسایت: payamaviation.ir

گمرک فرودگاه امام خمینی

همواره بهترین روش برای حمل و انتقال کالاهایی که حجم و وزن زیادی ندارند، حمل بار از طریق مرز هوایی بوده است؛ البته کالاهای بزرگ نیز می‌توانند به این صورت انتقال یابند اما هزینه‌ها به طور چشمگیری افزایش خواهند یافت. گمرک فرودگاه امام خمینی بزرگترین و معروفترین گمرک فعال کشور جهت ترخیص و دریافت بار هوایی می‌باشد که در زمینه‌های انتقال، بارگیری، تخلیه و انبارداری فعالیت می‌کند. این گمرک به دلیل موقعیت فوق العاده‌ای که دارد و امکانات خوبی که ارائه می‌دهد به پرسودترین حوزه گمرکی تهران تبدیل شده است. گمرک فرودگاه امام به ۶ حوزه فعالیتی مختلف تقسیم می‌شود که حوزه اول و دوم مربوط به امور تجاری، حوزه سوم مربوط به امانات پستی، حوزه چهارم در رابطه با امور مسافرتی و حوزه پنج و ششم برای گمرک تخصصی نفت می‌باشد.

انواع تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، انواع پارچه، سیگار و دخانیات، طلا و جواهرات، تلفن همراه و لوازم جانبی، فلزات گران بها، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، اسباب بازی و کامپیوتر و لوازم جانی مربوط به آن از جمله اقلامی هستند که امکان ورود به این گمرک و ترخیص را دارند. گمرک فرودگاه امام به صورت شبانه روزی در حوزه واردات قطعی و موقت، صادرات قطعی و موقت و ترانزیت فعالیت دارد و شرکت ققنوس ترخیص ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی و ترانزیت بین‌المللی به صاحبان کالا می‌باشد.

  • آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران _ قم، گمرک تجاری فرودگاه امام خمینی
  • شماره تماس گمرک فرودگاه امام: ۵۵۶۷۸۱۷۲، ۵۱۰۰۷۵۲۱ و ۵۱۰۰۴۵۱۱

گمرک امانات پستی

اگر برای شما از طریق سیستم پستی جمهوری اسلامی ایران مرسوله‌ای ارسال شده باشد، لازم است تشریفات ترخیص کالا از گمرک را به طور کامل به انجام برسانید. گمرکی که وظیفه ترخیص چنین محموله‌هایی را بر عهده دارد، گمرک امانات پستی می‌باشد که به طور تخصصی به انجام تشریفات گمرکی مرسولات پستی کشور می‌پردازند. علاوه بر این اگر نیاز به انجام امور ترخیص کالا برای مرسوله پستی ارسال شده خود از خارج از کشور در گمرک امانات پستی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ققنوس ترخیص در ارتباط باشید.

  • آدرس: تهران، منطقه ۱۱، چهارراه لشگر، نبش خیابان کمالی، طبقه همکف
  • شماره تماس گمرک امانات پستی: ۶۶۹۷۸۱۶۴

گمرک شهید رجایی بندرعباس

از مهم‌ترین بنادر تجاری کشور می‌توان به بندرعباس اشاره کرد. گمرک شید رجایی یکی از گمرکات فعال در این بندر می‌باشد که سالانه حجم زیادی از محموله‌ها را تخلیه و بارگیری می‌کند و بیش از ۵۵ درصد واردات و صادرات کالای کشور را بر عهده دارد. گمرک شهید رجایی بندرعباس در فاصله ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد و با داشتن بزرگترین و مدرن‌ترین ترمینال‌های کانتینری کشور، توانایی پذیرش انواع کشتی‌های بزرگ را دارد.

این گمرک در زمینه ارائه انواع مجوز، تخلیه و بارگیری با جرثقیل، حمل بار از چین به سراسر کشور و ترانزیت کالا ارائه می‌دهد. همچنین با داشتن انبارهای مسقف و محموله‌های باز کانتینری قابلیت نگهداری انواع کالاهای کانتینری را دارد. علاوه بر این اگر گمرک رجایی را برای فعالیت تجاری خود انتخاب کردید، باید بدانید چه لوازم و اقلامی امکان ترخیص از این گمرک را دارند. تجهیزات پزشکی، موارد پتروشیمی، محصولات فلزی، محصولات کشاورزی، ماشین‌آلات، مواد معدنی و مشتقات نفتی، فرش ماشینی و لوازم خانگی بزرگ از جمله اقلام قابل ترخیص از گمرک شهید رجایی بندرعباس هستند.

  • آدرس: بندرعباس، مجتمع بندری شهید رجایی
  • شماره تلفن گمرک رجایی: ۹-۳۳۵۱۴۰۰۱-۰۷۶

گمرک غرب تهران

از اصلی‌ترین قطب‌های تجارت کشور، تهران می‌باشد که بسیاری از قراردادهای بزرگ تجای در این شهر منعقد می‌شوند. از جمله گمرکات بزرگی که در این شهر فعالیت می‌کنند، گمرک غرب تهران جهت واردات کالا می‌باشد. ترخیص کالا از گمرک غرب تهران انتخاب بسیاری از تجار و بازرگانان است؛ به همین دلیل از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. گمرک غرب تهران در منطقه ۲۱ تهران و کیلومتر ۱۰ جاده قدیم تهران _ کرج واقع شده است. این گمرک به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، نزدیک بودن به فرودگاه‌های بین‌المللی و دسترسی به خطوط ریلی از بهترین گمرکات جهت واردات و صادرات کالا شناخته می‌شود.

این گمرک با داشتن انبارهای مجهز قابلیت بارگیری و تخلیه بسیاری از انواع اقلام را دارد و باتوجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات مناسب توانسته در زمینه مختلف تجاری همچون واردات و صادرات قطعی، واردات و صادرات موقت، ترانزیت خارجی میدا و.. خدمات مختلفی را ارائه دهد. البته لازم است بدانید امکان انجام فعالیت‌هایی نظیر کارنه عبوری، امور مسافری، کابوتاژ و امانات پستی در این گمرک فراهم نیست.

  • آدرس: تهران، کیلومتر ۱۰ بزرگراه فتح، بلوار شهید سامانی‌پور، گمرک غرب تهران
  • شماره تماس گمرک غرب تهران: ۳۹-۶۶۱۸۴۳۲۹ (۰۲۱)
  • وبسایت: gharb.pwcs.co.ir

گمرک شهریار

اگر قصد ترخیص کالا از گمرک شهریار که یکی از اثرگذارترین گمرکات کشور است را دارید، می‌توانید از خدمات ققنوس ترخیص جهت ترخیص کالا و ثبت سفارش در این گمرک بهره‌مند شوید. گمرک شهریار قابلیت پذیرش بسیاری از تجارت‌های مرکز کشور را دارد و ترخیص کالاهای بیش از ۹۰ کشور دنیا در این گمرک صورت گرفته‌اند. دسترسی راحت به خطوط ریلی کشور، حضور فعال در مرکز تجاری کشور، داشتن ۵۱ هزار متر مربع انبار مسقف و فضای مناسب، ماشین‌آلات حرفه‌ای و پیشرفته و انبار مستقل جهت نگهداری کالاهای خطرناک از جمله مزایایی هستند که گمرک شهریار به تجارو بازرگانان ارائه می‌دهد.

  • آدرس: جاده قدیم قم، شهرک خلیج‌فارس، بلوار خلیج‌فارس، انتهای خیابان بهشتی
  • شماره تماس گمرک شهریار:           ۰۲۱-۶۶۲۵۰۶۳۶-۷

گمرک شهید باهنر بندرعباس

پس از گمرک شهید رجایی، گمرک باهنر بزرگترین گمرک جنوب کشور به شمار می‌رود. این گمرک در شمال خلیج‌فارس و نزدیک به منطقه آزاد قشم و کیش قرار دارد و باتوجه به موقعیت جغرافیایی مناسب خود توانسته سالانه حدود ۸۰۰۰ تن بار را مدیریت کند. گمرک شهید باهنر بندرعباس در زمینه‌های حمل‌ونقل مسافرتی، صادرات کالاهی غیرنفتی و حمل کالا فعالیت می‌کند و از آنجا که دارای ۱۲ اسکله و موقعیت استراتژیک بسیار مناسب می‌باشد، به یکی از گزینه‌های بسیاری از تجار و بازرگانان تبدیل شده است.

علاوه بر این اگر گمرک شهید باهنر بندرعباس را جهت ورود کالای خود به کشور انتخاب کردید، باید به نکات مهمی توجه کنید. جهت ترخیص کالا از بندرعباس حتما از سرعت بالایی برای انجام تشریفات گمرکی برخوردار باشید؛ زیرا هوای گرم و شرجی این شهر می‌تواند سبب بروز خسارت‌های زیادی شود. به همین منظور استفاده از مشاوره حق العملکاران رسمی ققنوس ترخیص می‌تواند به شما در تسریع فرآیند و انجام امور بازرگانی به بهترین شکل کمک کند.

انواع خودرو، ماشین‌آلات راهسازی (مستعمل و نو)، انواع شیرآلات، انواع اسباب بازی و چسب، انواع لوازم خانگی سنگین نظیر یخچال و لباسشویی، تجهیزات پزشکی، سیگار و محصولات دخانی، انواع دوربین مداربسته و دوربین عکاسی، محصولات آرایشی و بهداشتی و لاستیک از جمله کالاهای قابل ترخیص در این گمرک مهم می‌باشند.

  • آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، میدان قائم، اداره گمرک شهید باهنر
  • شماره تماس گمرک شهید باهنر: ۶-۳۳۵۱۳۲۹۳-۰۷۶
  • وبسایت: bahonarport.pmo.ir

گمرک بندر امام خمینی

بندر امام خمینی بزرگترین بندر کشور با ۳۴ اسکله است. منطقه ویژه اقتصادی بندر امام حدود ۱۱۰۰۰ هکتار مساحت دارد و از آنجا که دارای بندر، کشتیرانی و گمرک می‌باشد، بزرگترین بندر تجاری ایران نیز محسوب می‌شود. این گمرک سالانه حدود ۴۰ میلیون تن کالا را پذیرش می‌کند و با داشتن انبار مسقف، موقعیت جغرافیایی مناسب و کوتاه‌ترین راه زمینی برای حمل کالا به کشورهای عراق، ترکیه و آسیای میانه توانسته انتخاب بسیاری از تجار برای واردات و صادرات کالا باشد.

صدور قبض انبار و گواهی مبدا، سامانه اظهار از راه دور برای تسریع فرآیند ترخیص کالا، قابلیت تخلیه و بارگیری کشتی‌های کانتینری، پرداخت تسهیلات جهت واردات ماشین‌آلات و قطعات یدکی، معافیت گمرکی برای واردات اقلام ساخته شده در منطقه ویژه به داخل کشور، خدمات ترانزیت، ترانشیپ و صدور مجدد کالا، تخفیفات ویژه در انبارداری و وجود ترمینال‌های کانتینری و عمومی از جمله مزایایی هستند که گمرک بندر امام خمینی به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی، خودرو، سیگار و محصولات دخانی، کالاهای خاص نظامی و طلا و جواهرات، برخی از کالاهای قابل ترخیص در این گمرک می‌باشند.

  • آدرس: خوزستان، بندر ماهشهر، گمرک بندر امام خمینی
  • شماره تماس گمرک بندر امام خمینی: ۰۷۱۰ ۵۲۲۲ ۰۶۱
  • وبسایت: bikport.pmo.ir

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با نزدیکی به مرکز سیاسی و اقتصادی کشور و قرارگیری در مسیر جاده ابریشم، بزرگراه‌های اصلی کشور و راه آهن سراسری به یکی از مهم‌ترین مناطق اقتصادی کشور تبدیل شده است. گمرک سلفچگان می‌تواند توسط برقراری ارتباط با اروپا و کشورهای آسیای میانه، صادرات، ترانزیت کالا و تولید نقش بسزایی را در اقتصاد کشور ایفا کند. این گمرک با هدف فراهم کردن مواد، ماشین‌آلات، لوازم نیم ساخت و توزیع آنها در سراسر سطح کشور ایجاد شده است و از آنجا که موقعیت مناسبی هم از لحاظ ارتباطات با شهرهایی مانند تهران، اصفهان، ساوه و قم دارد، توانسته سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه جذب کند.

سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مزیت‌های خاصی هم با خود به همراه دارد. فراهم بودن امکانات خرید یا واگذاری زمین جهت ساخت‌وساز، فعالیت‌های صنعتی، تجاری و..، فراهم کردن امکانات ذخیره‌سازی و عرضه مواد نفتی، امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و تخصصی، امکان استقرار نمایندگی دانشگاه‌های بین‌المللی و نزدیکی به تهران، ایجاد تسهیلات برای برقراری ارتباطات رادیویی، مخابراتی و ماهواره‌ای، صدور مجوزهای قانونی برای ترخیص کالا و آزادی کامل ورود و خروج سرمایه از جمله مزیت‌هایی هستند که این گمرک ارائه می‌دهد.

  • آدرس: تهران، اتوبان تهران – کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، خروجی چیتگر، شهرک گلستان، بلوار کوهک، مجتمع تجاری _ اداری طوبی
  • شماره تماس گمرک سلفچگان: ۴-۴۴۷۴۶۲۱۱-۰۲۱
  • وبسایت: qssez.ir

گمرک بازرگان

ترخیص کالا از گمرک بازرگان برای بسیاری از تجار داخلی و خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این گمرک به دلیل قرارگیری در موقعیتی مناسب، امکان نقل و انتقال کالا به کشورهای اروپایی را راحت‌تر کرده است و از مهم‌ترین گمرکات جهت حمل بار به کشورهای اروپایی محسوب می‌شود. گمرک بازرگان در استان آذربایجان غربی و شهر بازرگان از توابع شهرستان ماکو واقع شده و در سال ۱۳۰۵ هجری شمسی تاسیس شده است.

بسیاری از تجارو بازرگانان، گمرک بازرگان را برای ترخیص کالاهای وارداتی و معاملات بین‌المللی انتخاب می‌کنند؛ زیرا این گمرک با کشورهای گوناگونی همچون ارمنستان، گرجستان، ترکیه و روسیه در ارتباط است است و همین امر در کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل تاثیر بسزایی دارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر این، گمرک بازرگان با مساحتی حدود ۱۴ هزار متر مربع از بزرگترین گمرکات کشور به شمار می‌رود و در زمینه واردات، صادرات، ترانزیت و ترخیص کالا خدمات ارائه می‌دهد.

انواع پارچه، مواد پلاستیکی، انواع درب‌های مخصوص آسانسور، انواع سنگ، لوازم یدکی، پروفیل‌های آلومینیومی، میله‌های پلاستیکی و موتورهای پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله لوازم و کالاهایی هستند که از طریق گمرک بازرگان امکان بارگیری و ترخیص دارند. شرکت ققنوس ترخیص همراه با تیمی مجرب با ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص کالا از گمرک بازرگان به شما در انجام تشریفات گمرکی کمک خواهد کرد.

  • آدرس: استان آذربایجان غربی، بازرگان، کوچه بنفشه ۱
  • شماره تماس گمرک بازرگان: ۰۴۴۳۴۳۷۳۲۱۰
  • وبسایت: bazargan.pwcs.co.ir

گمرک سهلان

گمرک سهلان یکی از مهم‌ترین گمرکاتی است که در استان آذربایجان شرقی واقع شده و فعالیت‌هایی همچون واردات و صادرات قطعی و موقت، ترانزیت، کارنه تیر مبدا و مقصد درآن صورت می‌گیرند. تجهیزات پزشکی، محصولات دخانیات و سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، خودرو، کالاهای سفارتخانه‌ها، اسباب بازی، انواع لوازم خانگی سنگین، انواع پارچه، فرش ماشینی، چسب، لاستیک و ماشین‌آلات راهسازی از جمله کالاهایی هستند که به صورت اختصاصی از گمرک سهلان ترخیص می‌شوند.

این گمرک از موقعیت جغرافیایی مناسبی هم برای واردات، صادرات و ترخیص کالا برخوردار است و با دربرداشتن یک سیستم ریلی خوب، امکان دسترسی راحت‌تر به جاده‌های ترانزیتی را فراهم می‌کند. بدین ترتیب گمرک سهلان از جمله گمرکات مناسب برای انجام تشریفات گمرکی می‌باشد. همچنین از آنجا که امکانات و خدمات ترانزیتی خوبی ارائه می‌دهد، نسبت به سایر گمرکات شمال غرب کشور از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

  • آدرس: تبریز، کیلومتر ۱۵ جاده تبریز _ صوفیان، روبه‌روی پایانه بار، گمرک سهلان
  • شماره تماس گمرک سهلان: ۰۴۱۳۲۴۶۴-۰۴۱
  • وبسایت: sahlansez.ir

لیست گمرکات اختصاصی در رویه واردات قطعی

در ادامه قصد داریم کالاهایی که به طور اختصاصی امکان واردات قطعی از گمرکات مختلف کشور را دارند، معرفی کنیم. تمام اقلامی که معرفی می‌کنیم می‌توانند از گمرکات مذکور ترخیص شوند؛ البته همانطور که می‌دانید امکان واردات کالاهایی که نامی از آنها نبرده‌ایم، در تمام گمرکات کشور وجود دارد.

  • تجهیزات پزشکی: گمرک شهید رجایی بندرعباس، ارومیه، سهلان، آبادان، گمرک فرودگاه امام خمینی، شیراز، تهران، خرمشهر، پیام، غرب تهران، باهنر، بوشهر
  • خودرو: گمرک شهید رجایی بندرعباس، شهید باهنر، سلفچگان، گمرک بندر امام خمینی، پیام، گمرک غرب تهران
  • محصولات دخانیات و سیگار: گمرک بوشهر، شهید رجایی بندرعباس، گمرک فرودگاه پیام، گمرک فرودگاه امام خمینی، گمرک بازرگان، غرب تهران، ارومیه، اردبیل
  • طلا، جواهرات و فلزات گران بها: گمرک سهلان، فرودگاه امام خمینی، گمرکات اصفهان، مشهد، یزد
  • تلفن همراه و لوازم جانبی: گمرک شهید باهنر و شهید رجایی بندرعباس، گمرک فرودگاه امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پیام، امانات پستی، گمرک غرب تهران، سهلان
  • کالاهای خاص نظامی: گمرک شهید رجایی و باهنر بندرعباس، فرودگاه امام خمینی، گمرک غرب تهران، بندر امام خمینی، پیام، گمرک سهلان
  • کامپیوتر و تجهیزات مربوطه: گمرک شهید رجایی و شهید باهنر بندرعباس، فرودگاه پیام، غرب تهران، گمرک بوشهر، تهران
  • کالاهای متعلق به سفارتخانه‌ها: گمرک سهلان، فرودگاه امام خمینی، گمرک غرب تهران
  • ماشین آلات راهسازی مستعمل: گمرک شهید رجایی و باهنر، گمرک غرب تهران، خرمشهر
  • فرش ماشینی: گمرک سهلان، شهید رجایی، بندر امام خمینی، گمرک فرودگاه امام خمینی، گمرک پیام و غرب تهران، گمرک بازرگان
  • پیش سازهای مواد مخدر: گمرک شهید رجایی، بازرگان، فرودگاه امام خمینی، بندر امام خمینی، گمرک خرمشهر، تهران، مشهد، بوشهر، اصفهان
  • ماشین آلات راهسازی نو: گمرک شهید رجایی، شهید باهنر، بوشهر، سهلان، اصفهان، سلفچگان، تهران، ارومیه، بندر امام خمینی، بندر انزلی، بازرگان، گمرک غرب تهران، جلفا
  • بذر و نهال: گمرک غرب تهران، گمرک فرودگاه امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پیام، همدان، مشهد، تهران

کلام پایانی

از مهم‌ترین امور بازرگانی، ترخیص کالا از گمرک است که به دلایل مختلفی همچون ورود قانونی کالا به کشور حائز اهمیت است. شناخت ویژگی‌ها، خدمات و شرایطی که هر گمرک کشور جهت انجام واردات و صادرت کالا ارائه می‌دهد، پیش از شروع فعالیت تجاری برای هر تاجر و بازرگانی بسیار ضروری است. البته تنها آشنایی با بهترین و بزرگترین گمرکات کشور کافی نیست و لازم است برترین شرکت ترخیص کالا را نیز جهت انجام تشریفات گمرکی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه انتخاب کنید؛ دریافت مشاوره بازرگانی از کارشناسان این حوزه بسیار سودمند خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم به طور کلی شما را با شناخته شده‌ترین گمرکات کشور با موقعیت جغرافیایی مناسب و خدمات خوب آشنا کنیم و اطلاعات تماس آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار دهیم. شرکت ققنوس ترخیص ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام، بندر امام خمینی، بازرگان، پیام، غرب تهران، سلفچگان، شهید رجایی، شهید باهنر، شهریار و گمرک امانات پستی می‌باشد. شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ققنوس ترخیص در ارتباط باشید و جهت مشاهده تمامی خدمات، برگه خدمات ما را در وبسایت شرکت ترخیص کالا ققنوس ترخیص به آدرسfnxcustoms.com مشاهده کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها