|
کدخبر: 162872

آخرین وضعیت جاده ‌های کشور در پایان تعطیلات

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه شرایط جاده‌های کشور در پایان تعطیلات طبیعی است، گفت: البته از کسانی که می‌خواهند در ساعات پایانی به خانه‌های خود بازگردند میخواهیم تا حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت کنند.

جامعه آخرین وضعیت جاده ‌های کشور در پایان تعطیلات

سردار هادیانفر با تشکر از مردمی که رعایت کردند و سفر نرفتند، گفت: ما نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش قابل توجهی در ترددها داشتیم ولی نسبت به سال ۱۳۹۸شاهد کاهش ۲۴ درصدی ترددها بودیم.

وی افزود: در مجموع از آن بار جمعیتی که در ایام نوروز به سفر رفته بودند تا ساعت ۲۴ دیشب حدود ۸۰ درصدشان به محل زندگی اصلی خود بازگشتند و ۲۰ درصد هم از ساعت ۲۴ دیشب در حال بازگشت هستند.

سردار هادیانفر تاکید کرد: یکی از شلوغ‌ترین محورهای ما در روزهای پایانی تعطیلات محور اصفهان به تهران است به خصوص در محور قم که ۵۰درصد "بار مانده" دارد. همچنین محور خراسان رضوی به تهران و ۴ محور شمالی بویژه چالوس و هراز پر تردد هستند.

وی افزود: اکنون شرایط کاملا در جاده‌ها طبیعی است و هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است ولی کسانی که می‌خواهند در ساعات پایانی به خانه‌های خود بازگردند حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها