|
کدخبر: 131709

ترامپ: ایران می‌خواهد خاورمیانه را صاحب شود

رئیس‌جمهوری امریکا در کارزار انتخاباتی خود ضمن اتهام زنی‌های مجدد به بایدن، گفت: ایران می‌خواهد من نباشم تا بتواند خاورمیانه را تصاحب کند.

بین‌الملل ترامپ: ایران می‌خواهد خاورمیانه را صاحب شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا بار دیگر در تضعیف و اتهام زنی به رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰، در جمع هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا، اظهار کرد: در صورتی که جو بایدن در انتخابات پیش روی ایالات متحده امریکا پیروز شود، چین می‌تواند کشورمان را تصاحب کند و از سوی دیگر نیز ایران و اخوان المسلمین نیز خاورمیانه را تصاحب خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری فعلی امریکا با بیان این موضوع که بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند وی کنار رود، تاکید کرد: کشور‌هایی مانند چین، ایران، آلمان می‌خواهند تا من کنار بروم، اما می‌بینید که من درحال‌حاضر اینجا هستم.

وی افزود: در صورتی که من پیروز این انتخابات باشم، می‌بینید که بازار بورس همانند یک موشک اوج خواهد گرفت و این همه گیری ویروس کرونا و طاعون چینی بسرعت ریشه کن خواهد شد.

ترامپ بار دیگر خطاب به جو بایدن، اظهار کرد: وی مردی است پر از نفرت و شما زمانی که به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهید، این موضوع را به راحتی خواهید فهمید.

رئیس‌جمهوری امریکا ادامه داد: این ایالت دقیقا همان ایالتی است که داستان استقلال امریکا از آنجا شروع شده و قانون اساسی امریکا در آنجا به امضا رسیده است.

وی افزود: این ایالت همان ایالتی است که سه روز دیگر رویای امریکا و مردمان آن را نجات می‌دهد و ما در ایالت پنسیلوانیا پیروز خواهیم شد.

ترامپ بار دیگر به انتخاب مجدد خود در انتخابات پیش روی امریکا اشاره کرد و گفت: ما پیروز این انتخابات خواهیم شد تا چهار سال دیگر در کاخ سفید بمانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • راضیه ارسالی در

    دوست داریم قدرت داریم توانتخابات آمریکا هم دخالت می کنیم خاور میانه مال ماست فوز ولی ممنوع

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها