|
کدخبر: 328570

آینده دار ترین ارزهای دیجیتال | چشم از این رمزارز بر ندارید

تحلیل‌گر معتبر ارز دیجیتال می‌گوید که یک آلت کوین که تاکنون از چشم‌ها پنهان مانده است، به احتمال زیاد به زودی با رشد قابل توجهی مواجه خواهد شد. همچنین، او چشم‌انداز خود را در مورد آینده قیمت فلوکی (Floki) نیز به اشتراک گذاشت.

اقتصاد آینده دار ترین ارزهای دیجیتال | چشم از این رمزارز بر ندارید

یک تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال مایتوس (Mythos) و فلوکی را از برنده‌های بازار در ماه‌های آتی می‌بیند.

تحلیل تکنیکال قیمت مایتوس (MYTH)

این تحلیلگر با اسم مستعار اینمورتال (Inmortal) به ۲۱۴٬۳۰۰ دنبال‌کننده خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفت که در بلندمدت نسبت به آلت کوین مایتوس (MYTH) دیدگاه صعودی دارد.

مایتوس یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای (Multichain) است که هدف آن دموکراتیک کردن بازی برای سازندگان و بازیکنان است.

به گفته اینمورتال، قیمت مایتوس با فاندامنتال قوی که دارد، از قیمت واقعی آن پایین‌تر است.

۱- [مایتیکال گیمز] تنها شرکتی است که توانسته است بازار NFT (توکن غیرمثلی) مورد تایید اپ استور (App Store) ایجاد کند.

۲- آنها با Pudgy Penguins شریک شده‌اند. مگر اینکه در چند ماه گذشته در غار زندگی کرده باشید، باید بگویم که در حال حاضر معتبرترین NFT است.

۳- گیم‌فای در کنار هوش مصنوعی: قدرتمندترین روایت در چرخه فعلی برای جذب کاربر و سرمایه‌گذار است. جای تعجبی هم ندارد. بازی‌ها سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد دارند.

برای من که می‌خواهم بخشی از پرتفولیوی خود را در یکی از قوی‌ترین روایت‌های این چرخه سرمایه‌گذاری کنم، MYTH انتخاب خوبی است. 

اینمورتال با نگاهی به نمودار MYTH بیان کرد که این آلت‌کوین چندین سیگنال صعودی را نشان می‌دهد.

درباره نمودار باید بگویم:

کف‌ها رفته رفته بالاتر قرار گرفته‌اند.

قیمت فعلی بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه قرار دارد.

ستاپ انحراف معیار با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه

نمودار-۱

در زمان نگارش این مطلب، قیمت MYTH حدود ۰.۴۲۶۰آلت کوین دلار است.

تحلیل تکنیکال قیمت فلوکی اینو (FLOKI)

اینمورتال سپس سراغ میم‌کوین فلوکی (FLOKI) رفت. وی معتقد است که این میم‌کوین مقاومت‌ها را شکسته و به سقف تاریخی جدید ۰.۰۰۰۶ دلار خواهد رسید.

از ابتدای سال ۲۰۲۴، گفته‌ام که FLOKI میم‌کوین‌ها را در این چرخه رهبری می‌کند و این اتفاق در حال رخ دادن است. برای مومنتوم صعودی آماده باشید.

نمودار-۲

در زمان نگارش این مطلب، قیمت فلوکی حدود ۰.۰۰۰۲۷۱۵۴ دلار است.

ارز فلوکی چیست؟

در صنعت ارزهای دیجیتال پروژه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان هریک از آن‌ها را با توجه به ویژگی‌ها و اهدافشان در دسته‌بندی‌های خاصی قرار داد. یکی از این دسته‌بندی‌های خاص، میم کوین‌ها هستند. و یکی از جدیدترین میم کوین‌هایی که در صنعت کریپتو سروصدا به پا کرده فلوکی اینو (Floki Inu) است.

یک ارز دیجیتال از نوع میم کوین است که از روی اسم سگ ایلان ماسک نام‌گذاری شده است. این توکن روی بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده و ERC۲۰ است. البته فلوکی اینو یک میم کوین ساده باقی نمانده و در حوزه وب ۳ و دیفای و متاورس پیشرفت کرده است. فلوکی اینو را کریپتوی مردم (The People’s Crypto) هم می‌خوانند.

اکوسیستم منحصربه‌فرد فلوکی متشکل از چند پروژه مختلف است که هنوز در دست توسعه‌اند. همان‌طور که گفتیم این پروژه‌ها شامل توکن‌های غیرمثلی (NFT)، دیفای و متاورس هستند. ازآنجاکه میزان پذیرش این ارز دیجیتال در پلتفرم‌های دیفای یا بازارهای NFT اندک است، تیم توسعه‌دهنده آن در تلاش هستند با کمک پروژه‌های مختلف کاربردهای فلوکی و میزان پذیرش آن را افزایش دهند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها