|
کدخبر: 193093

این ارز دیجیتال پلی بین بازارهای مالی است

Tenset یک پروژه بلاک چین در حال ظهور است که به عنوان پلی بین بازارهای مالی سنتی و رمزارز عمل می کند.

اقتصاد این ارز دیجیتال پلی بین بازارهای مالی است

Tenset (۱۰SET) از موقعیت منحصر به فرد ما در زمان چهارمین انقلاب صنعتی استفاده می کند. فناوری های جدید مانند بلاک چین، DeFi و اینترنت اشیا، همگی برای شرکت هایی جذاب شده اند که مایلند اولین کسانی باشند که راه حل های منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال، غالباً زمان زیادی طول می کشد تا مسائلی مانند مقررات دولتی برطرف شود.

تن ست چگونه مشکل را حل می کند؟

تن ست با پیوند دادن منابع سنتی با فناوری جدید، سرعت بخشیدن به پذیرش بلاک چین و رمزنگاری را افزایش می دهد. آنها به دنبال ارائه مزایای بلاک چین به شرکت هایی مانند ویزا و اوراکل هستند که قبلاً در دنیای سنتی به خوبی شناخته شده اند. توکن تن ست همچنین به عنوان یک کوین ضد تورم عمل می کند که به مرور زمان ارزش بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از بخشی از هزینه تراکنش استفاده می کند تا به کاربران توکن های بیشتری که مستقیماً به کیف پول آنها ارسال می شود پاداش دهد.

چه کسی تن ست را ایجاد کرد؟

این پروژه در سال ۲۰۱۴ توسط Jonasz Miara مدیرعامل فعلی کارآفرین بلاکچین و سرمایه گذار تاسیس شد. این تیم در حال رشد توسعه دهندگان ، پرسنل فروش و پرسنل رعایت قانون است که به پروژه در جهت حمایت از کاربران بیشتر کمک می کند.

Tenset در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و در مراحل اولیه یک نقشه راه بلندپروازانه است که هدف آن پایان سال با ارائه وام، سود سهام خودکار بازار سهام و ارتقاء پروژه به سرمایه گذاران بیشتر است.

قیمت تن ست چقدر است؟

قیمت توکن تن ست از ۰.۷۰ دلار (قیمت در زمان راه اندازی) به بیش از ۶.۰۰ دلار در بالاترین سطح خود (ATH) قبل از رکود ارزهای دیجیتال در اواخر ماه مه ۲۰۲۱ رسید. در حال حاضر قیمت فعلی آن در حدود ۲.۰۰ دلار است. هنوز مشخص نیست که این توکن از نظر قیمت و ارزش چقدر رشد می کند؛ اما مکانیسم تورم زایی آن احتمالاً قیمت را به سرعت بالا می برد.

آیا تن ست به ۱۰ دلار می رسد؟

توکن تن ست با توجه به راه اندازی آن در ابتدای سال جاری، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. تعدادی از عوامل، از جمله کل توکن ها، قدرت جامعه و توانایی تیم در دستیابی به اهداف تعیین شده در نقشه راه، به حرکت صعودی یا نزولی قیمت تن ست کمک می کند.

تن ست چگونه عمل می کند؟

تن ست یک پروژه نسبتاً منحصر به فرد است که دارای مفاهیم حل مسئله و ویژگی هایی است که معمولاً در رمزنگارهای ارزش ساز مشاهده می شود. این توکن با ایجاد فرصت برای سهامداری و کسب پاداش فقط با نگه داشتن آن در کیف پول، انگیزه های بیشتری را برای سرمایه گذاران برای نگهداری آن فراهم می کند. قراردادهای هوشمند تعبیه شده در شبکه تنست، ۲ درصد هزینه به هر تراکنش اضافه می کنند. این هزینه به طور مستقیم برای کسانی که توکن تن ست دارند به دو صورت مفید خواهد بود:

۱درصد از هزینه به طور خودکار به کسانی که ۱۰SET دارند تقسیم می شود.

۱درصد از هزینه سوزانده یا از گردش خارج می شود و کمیابی و ارزش آن را بهبود می بخشد.

تنست همچنین به عنوان ارائه دهنده ETF ۲.۰ کار می کند؛ به این معنی که آنها وجوهی را که از سرمایه گذاران کسب می کنند در مخلوطی از سهام رمزنگاری شده و سنتی سرمایه گذاری می کنند. آنها سهام شرکت هایی مانند AT&T و Coca-Cola را خریداری می کنند و در عین حال در Polkadot و Bitcoin سرمایه گذاری می کنند. این امر در مقایسه با رمزارزها، و ریسک و نوسان کمتری در اختیار آنها قرار می دهد.

مرحله سوم پروژه Tenset باعث می شود که آنها به طور کامل با بازار سهام و منابع سنتی ادغام شوند. آنها همچنین API خواهند ساخت تا پروژه های دیگر بتوانند پلی برای کاربران خود ایجاد کنند. هدف نهایی این است که دنیای رمزارزها را با بازار سهام و ابزارهای پرداخت سنتی، مانند ویزا به طور کامل پیوند داده و مخلوط کنید.

چه چیزی تن ست را منحصر به فرد می کند؟

Tenset یک پروژه منحصر به فرد است که هنگامی که بخشی از نمونه کارها رمزنگاری خود را به نگهداری ۱۰SET اختصاص می دهند، ارزش واقعی را برای کاربران فراهم می کند. Tenset به دنبال تأمین مالی خود با این توکن است زیرا سرمایه خود را در سایر پروژه های رمزنگاری و همچنین سهام سنتی در شرکت هایی با نوسان بسیار کم سرمایه گذاری می کند. این کار برای سرمایه گذاران نهادی در Tenset و دارندگان تنست کوین عملکرد پایدارتری را ارائه می دهد.

این یکی از پروژه هایی است که به دنبال جذب منابع مالی دنیای قدیم برای سوار شدن بر نوآوری بلاک چین و رمزارزها شده است.

 

منبع: نبض فناوری

ارسال نظر