|
کدخبر: 132853

ریزش شدید قیمت طلا و دلار با افزایش شانس پیروزی بایدن

با شروع روز آخر هفته بازار ها شاهد تنش های بسیاری بودند و قیمت طلا و دلار تنش های شدیدی را از خود نشان دادند. هر دو دلار و طلا سقوط کرده و دچار کاهش شدید شده اند.

اقتصاد ریزش شدید قیمت طلا و دلار با افزایش شانس پیروزی بایدن

این اتفاق در حالی است که طلای جهانی به بالای سطح ۱۹۰۰ دلار بازگشته و انتظار می رود که افزایش قیمت بسیار شدیدی را تجربه کند.

از مدت ها پیش کارشناسان پیش بینی می کردند که با پیروزی بایدن بر ترامپ در انتخابات ایالات متحده آمریکا قیمت طلای جهانی افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

اما در ایران به دلیل شرایط سیاسی متفاوت و تنش های موجود به دلیل جو روانی ایجاد شده نسبت به پیروزی دموکرات ها قیمت طلا و دلار کاهش یافته و به سطوح بسیار پایینی بازگشته است.

البته باید توجه داشت که آن چیزی که در انتها بر روی قیمت طلا تاثیر گذار خواهد بود شرایط واقعی اقتصادی می باشد. بالا رفتن انس، شرایط بحران اقتصادی به وجود آمده بر اثر بیماری کرونا و همچنین افزایش آمار مبتلایان به ویروس می تواند قیمت طلا را در ادامه افزایش دهد.

در جهان نیز کارشناسان معتقدند که پس از پیروزی بایدن آن چیزی که در وهله بعدی قیمت طلا را افزایش خواهد داد کوج دوم ویروس کرونا می باشد.

هرچند کارشناسان معتقدند که هنوز هم نمی توان پیش بینی چندان دقیقی از روز های آینده طلا داشت چرا که هنوز پیروزی بایدن قطعی نشده است اما اکنون تصویر آینده طلا بسیار واضح تر از روز های گذشته است.

منبع: طلا
  • ناشناس ارسالی در

    سکه و طلا و دلار به طور بی سابقه ای ریزش میکنند ریزشی عجیب که باور کردنش مشکل با شه

  • فرشته ارسالی در

    بله کاملا درسته محتکران دلار و سکه و طلا زیان خیلی شدیدی میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    وای به حال اونی که تریلی شو فروخته و داد ه طلا خریده

ارسال نظر