|
کدخبر: 122855

اتمام مهلت تکمیل اطلاعات وام ودیعه مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت: سامانه مسکن ملی از امروز برای تکمیل اطلاعات وام ودیعه مسکن بسته شده است و مستاجران متقاضی وام ودیعه تا ساعت ۲۴ شب گذشته مهلت داشتند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

محمود محمودزاده در این خصوص، اظهارکرد: مهلت تکمیل اطلاعات وام ودیعه مسکن از ساعت ۲۴ شب گذشته تمام شده است و متقاضیان وام ودیعه مسکن تا ساعت ۲۴ شب گذشته مهلت داشتند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، همه متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن تا شب گذشته می‌توانستند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه طرح اقدام ملی و از قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست‌ها» نسبت به مشاهده وضعیت خود و انتخاب بانک مورد نظر جهت دریافت اخذ تسهیلات اقدام کنند.

گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند. همچنین شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شامل داشتن فرم ج سبز در سامانه وزارت راه و شهرسازی، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، و اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری است.

منبع: ایرنا
  • میثم حمدی ارسالی در

    چرا سایت وام ودیعه مسکن بسته شد ما فقط ش عبه نبو که انتخاب کنیم ممنون پیگیری کنید میثم از کرمانشاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها