|
کدخبر: 112654

میثم شکری‌ساز؛ کارآفرین برتر کشور

میثم شکری ساز متولد ۱۳۶۵ است دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، مدرک کارشناسی ارشد در رشته MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد

میثم شکری ساز کارآفرینی است که توانسته به مدت دو سال نامش را در کنار نام دیگر کارآفرینان برتر کشور قرار دهد. این موفقیت تصادفی نیست! اما چه چیزی موجب رسیدن وی به این موفقیت بزرگ شده است؟

میثم شکری ساز متولد ۱۳۶۵ است دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، مدرک کارشناسی ارشد در رشته MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. در همین ابتدا اگر کمی دقت کنید، متوجه می شوید که اولین اصل موفقیت ایشان علم آموزی و یادگیری علوم و فنون مختلف بوده است. دکتر شکری ساز همواره در طول مسیر موفقیت خود دست از یادگیری بر نداشته و بر این باور بوده که با آموزش بیشتر می توان به موفقیت های بیشتری هم دست پیدا کرد.

تعداد زیادی از کارآفرینان برتر کشور جزو افرادی بودند که با دست های خالی به جایی که درحال حاضر قرار دارند، رسیدند. آن ها انسان های عجیبی نبودند! تنها هوش اقتصادی داشته و ایده ای ناب را در سر پرورش می دادند و روزی تصمیم گرفتند تا به این ایده پروبال دهند.

کارآفرینان موفق آدم های عادی بودند که با کمی تلاش و پشتکار خود را بالا کشیده و نام شان را بر سر زبان ها انداختند. میثم شکری ساز یکی از همین کارآفرینان نمونه کشور است که در اوج جوانی از یک فکر و ایده استفاده کرد و حالا صاحب مدیر هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد و تمام زیرمجموعه های آن از جمله مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس، انتشارات پارسیان دانش پندار، کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت ها (کاوش) و تعداد زیادی کسب و کارهای کوچک و بزرگ دیگر است.

میثم شکری ساز توانسته با ارزیابی هایی که از نیاز های فنی و حرفه ای و فناوری در جامعه امروزی کشورمان داشته، دوره هایی را برای جوانان علاقه مند تدوین کرد تا به کمک آن ها بتوانند بر مهارت ها و دانش خود بیافزایند و با دستی پر وارد بازار کار کشور شوند. خوشبختانه امروز میثم شکری ساز افتخار این را دارد که به عنوان مدیری برتر و نمونه آموزش های مجازی و حضوری را در اختیار علاقه مندان به یادگیری قرار دهد.

میثم شکری ساز

با موفقیت های کوچک و بزرگ میثم شکری ساز آشنا شوید

دکتر شکری ساز همیشه در طول زندگی ۳۴ ساله خود در تلاش بوده در مسیری قدم بگذارد که جز به موفقیت و پیشرفت منتهی نشود، که البته باید بگوییم که تا به امروز به خوبی توانسته ازپس این کار بربیاید. ایشان درحال حاضر یکی از برترین مشاوران کشور در حوزه ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی می باشد.

از آن جایی که این روزها با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات روبرو هستیم، به همین دلیل اگر بدانید چطور در کسب و کارتان ارتباطی موثر با دیگر افراد برقرار کنید، قطعا می توانید به موفقیت های بزرگی هم دست پیدا کنید. میثم شکری ساز نیز به اهمیت این موضوع پی برده است و به همین دلیل سعی کرده خودش را با علم روز ارتباطات تطبیق داده و البته آموخته هایش را در اختیار دیگران هم قرار دهد.

به عنوان مثال میثم شکری ساز تا کنون ده ها کتاب در حوزه های ارتباطات، فروش و روانشناسی تالیف و ترجمه کرده است که می توان به چند نمونه از آن ها مثل بازاریابی گوریلی، توهم باهوشی، آسایش در آرامش، استوار، روابط فرد و سازمان و فراتر از استراتژی اشاره نمود. ایشان زمانی که تصمیم به ترجمه این آثار ارزشمند گرفت تنها یک هدف در سر داشت این که خوانندگان این کتاب ها به طور کاملا حرفه ای و تخصصی امور مالی، ارتباطی و کاری شان را مدیریت کنند.

ایشان به پاس خدمات ارزنده ای که در حوزه های آموزش و پرورش به جامعه خود کرده است، توانسته چندبار متوالی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و ... تقدیرنامه و لوح های سپاس مختلف دریافت کند. همچنین همان طور که گفته شد، وی به دلیل توانایی ها و مهارت هایی که کسب کرده به عنوان یک سخنران انگیزشی و نویسنده آثار ادبی نیز شناخته شده اند. به همین دلیل است که در سمینارهای ایشان همیشه شاهد جمعیتی انبوه از مشتاقان و علاقه مندان به این موضوع ها هستیم.

همچنین می توان ایشان را مدیری نمونه دانست چرا که نه تنها در حوزه آموزش و کسب و کار به مدیر موفقی تبدیل شده بلکه توانسته با گسترده کردن کسب و کارش فضایی را برای اشتغال صدها نفر محیا کند. نیروهایی که هریک با هزاران امید و آرزو قدم در هولدینگ پارس پندار نهاد می گذارند و در آینده ای نچندان دور به جایگاه بسیار خوبی می رسند. درحقیقت او توانسته تا به امروز به همه ثابت کند که نام کارآفرین برتر به درستی روی او گذاشته شده و به دلیل توانایی ها و مهارت هایی که در حوزه مشاوره و بازاریابی و فروش داشته است و البته آموزش های مداومی که در این زمینه ها دریافت کرده است، توانسته است به این جایگاه برسد. از جمله موفقیت های وی می توان به اجرای استاندارد مدیریت کیفیت در سازمان ها، انجام پروژه های حوزه های آموزش عالی، مدیریت مذاکرات و ارتباطات و البته مدیریت پروژه اشاره کرد.

میثم شکریز ساز ۲

نگاهی به آثار تالیف شده و ترجمه شده دکتر میثم شکری ساز

در بخشی از مطلب نیز اشاره شد که میثم شکری ساز به تالیف و ترجمه کتب مخلفی پرداخته است. ایشان همیشه در تلاشند که مطالب مفید و کاربردی را در حوزه های مختلف مدیریتی و روانشناسی در اختیار عموم هم قرار دهند. به عنوان مثال ایشان با ترجمه کتاب توهم باهوشی یک و دو، پرده از حقایقی می گشاید که شاید کمتر به آن توجه کرده باشیم. در این کتاب شما می بینید که تا چه حد توهم باهوشی دارید و به شما ثابت می شود که اطلاعات تان درباره موضوعات مختلف واقعا ناچیز و جزئی است. در نتیجه یاد می گیرید چطور تسلیم این توهمات نشوید و با این باور خود را در مسیر خاموشی قرار ندهید...

یا در دیگر کتا دکتر شری ساز،  روابط فرد و سازمان، می آموزید که چطور برای تبدیل شدن به مدیر موفق، باید دیدگاه تان را نسبت به کارمندان خود تغییر دهید و به آن ها مانند مهره های شطرنج نگاه کنید، به این معنا که استعداد و توانایی هر فرد را در نظر بگیرید و با چیدمان درست آن ها بهره وری شان را بالا ببرید و کسب و کار خود را با موفقیت بیشتر همراه کنید. در نتیجه اگر می خواهید دریچه ای جدید به روی خود به عنوان یک مدیر باز کنید، باید یک سری اصول را بیاموزید و روابط فرد و سازمان را تنها در شرکت و کسب و کار خود در نظر نگیرید، چرا که این روابط در هر سطحی از جامعه دیده می شود.

و یا حتی در کتاب فراتر از استراتژی به این موضوع پی می برید که اهمیت اجرای یک استراتژی از طرح ریزی آن بیشتر بوده و بهتر است همه مدیران و کارکنان یک شرکت باید تمام تلاش خود را بکنند که استراتژی خود را به نحو احسن اجرا کنند. در این کتاب می آموزید که تنها داشتن استراتژی اهمیت ندارد بلکه باید توان و دانش پیاده سازی آن را نیز داشته باشید و این دقیقا فاکتوری است که منجر به موفقیت یا شکست مدیران می شود.

نویسنده: رپورتاژ
  • ناشناس ارسالی در

    دمش گرم زیر نوشته:
    نویسنده: رپرتاژ

  • پویان ارسالی در

    خداروشکر که این روزها به لطف شبکه های اج تماعی و همچنین وب سایت های وزینی مثل گست رش کارآفرینانی مثل آقای دکترررر شکری ساز گمنام نمی مونند و دیگه فکر کنم خیلی ها با سوابق درخشاااان ایشون آشنایی کافی پید ا کردند فقط لطفا بفرمائید هزینه رپورتاژ آگهی چقدره ؟ من هرچی درسایت گشتم پیدا نک ردم ، اگر پول بدیم هرچی بخواییم برامون م ی نویسید یا قبلش درموردمون تحقیق هم می ک نید ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها