|
کدخبر: 291324

قبولی تضمینی کنکور با گیلنا

اگر شما هم به دنبال قبولی تضمینی کنکور با گیلنا هستید میتوانید به سایت گیلنا سنتر مراجعه و یا با شماره 02166552600 تماس بگیرید.

قبولی تضمینی کنکور با گیلنا

تا به حال به رتبه برتر شدن فکر کردید؟ یا خودتان را درحالیکه روی صندلی دانشگاه دلخواهتان نشسته اید تصور کرده اید؟ آیا فکر می کنید قبولی در کنکور به شانس بستگی دارد؟ شاید هم تصمیم گرفته اید در هر رشته معمولی که قبول شوید، ثبت نام کنید و بروید؟

رتبه های برتر و کسانی که در رشته های خوبی مثل پزشکی دانشگاه تهران یا مهندسی برق شریف قبول می شوند یک ویژگی مشترک دارند: خودباوری.

آنها برای رسیدن به هدفشان تلاش می کنند، چون مطمئن هستند که لیاقت قبولی در رشته دلخواهشان را دارند و به آن می رسند. چرا شما مثل آنها نباشید؟!

گلینا

برای قبولی در رشته ای که دوست دارید باید از کجا شروع کنید؟

اول هدفتان را مشخص کنید؛ تا هدف مشخص نباشد، نمی دانید باید دقیقا چه کاری انجام دهید. قدم بعدی برنامه ریزی است. هم می توانید خودتان برنامه ریزی کنید و هم برای اطمینان بیشتر از راهنمایی یک مشاور باتجربه و دلسوز استفاده کنید.

با خودتان قرار بگذارید که به برنامه درسیتان متعهد باشید و با همه توانتان برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید.

بعد از برنامه ریزی باید منابع درسی مناسبی را انتخاب کنید. یک انتخاب اشتباه می تواند زحمات یک سال شما را از بین ببرد.

منابع درسی مناسب برای کنکور چه ویژگیهایی باید داشته باشند؟

همه فصلهای کتاب درسی در کنکور اهمیت یکسانی ندارند. از بعضی از بخشها هر سال سوالات زیادی طرح می شود. اگر شما این بخشها را بیشتر بخوانید و به مباحث آنها مسلط شوید، به تعداد بیشتری از تستهای کنکور می توانید پاسخ دهید؛ درنتیجه رتبه بهتری هم به دست می آورید.

کتابهای کمک درسی و منابع تستی که استفاده می کنید، باید مطابق با بودجه بندی کنکور سراسری باشند. نکات مهم هر بخش باید در این منابع آموزشی ذکر شده باشند. تصاویر و نمودارها هم در بعضی از درسها مهم هستند و از آنها تست طراحی می شود؛ پس باید به شکلها هم پرداخته شود.

به جز آموزش درست و مناسب، تست زدن هم تکنیکهایی دارد که باید یاد بگیرید تا سرعت عمل بیشتری در جلسه آزمون داشته باشید.

اساتیدی که این منابع کمک آموزشی را تهیه می کنند، باید هم تخصص لازم و هم تجربه کافی در این زمینه داشته باشند.

منابع مناسب برای کنکور را از کجا تهیه کنید؟

موسسات آموزشی زیادی کتابهای کمک درسی و تستی چاپ کرده اند که بعضی از آنها واقعا خوب و کاربردی هستند.

یکی از موسساتی که منابع آموزشی آن در سالهای اخیر مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار گرفته است، موسسه گیلنا میباشد.

برای معرفی انتشارات گیلنا شما را با چند محصول آن آشنا می کنیم. این مجموعه بسته های آموزشی متنوعی با توجه به شرایط و سطح تحصیلی دانش آموزان برای پایه های مختلف تحصیلی تهیه کرده است.

کتابهای گیلنا برای گروههای مختلف آزمایشی شامل تجربی، ریاضی و انسانی مناسب هستند. در پکیجهای گیلنا به تمام مباحث مهم و نکات کنکوری پرداخته شده است. این پکیجها در لوحهای فشرده دارای مجوز دردسترس شما قرار می گیرد و می توانید طبق برنامه درسی خودتان، هروقت که خواستید از آنها استفاده کنید.

همچنین روشهای تست زنی هر مبحث، آموزش داده می شود. بعضی از درسها نیاز به انجام محاسبات پیچیده دارند که اساتید گیلنا روشهای سریعتری را برای محاسبات به شما آموزش می دهند.

گلینا۱

اساتید گیلنا چه کسانی هستند و چه رزومه ای دارند؟

در ادامه معرفی انتشارات گیلنا، باید از اساتید این مجموعه نام ببریم.

درس ریاضی و فیزیک در گروه آزمایشی ریاضی و همین طور تجربی بسیار مهم هستند. این درسها را استاد سامان مطلبی آموزش می دهند که با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید ایشان از بهترین اساتید کنکور در این دو درس هستند.

درس شیمی را مهندس عارف ربیعیان تدریس می کنند. ایشان که دارنده مدال المپیاد شیمی هستند، به خوبی و با فن بیان عالی، درس شیمی را به نحوی یاد می دهند که طبق گفته داوطلبان سالهای گذشته، حتی کسانی را که به شیمی علاقه نداشتند هم عاشق شیمی کرده اند.

درس زیست شناسی در گروه تجربی مهمترین درس است که نمره آن تاثیر زیادی در قبولی شما در رشته های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارد. این درس را دکتر شیخی آموزش می دهند.

دروس عمومی را هم استاد حسین احمدی و همکارانشان تدریس می کنند.

این اساتید در برنامه های تلویزیونی مانند اوج یادگیری در شبکه دو سیما و زنگ پنجم در شبکه پنج سیما تدریس کرده اند.

گلینا-کنکور

ویژگیهای منابع آموزشی اوج یادگیری چیست؟

کیفیت منابع آموزشی بهترین راه معرفی انتشارات گیلناست. این منابع حاصل سالها تجربه در زمینه تدریس در کلاسهای حضوری و مجازی کنکور و پرورش رتبه های برتر است.

بسته های آموزشی جامع و معلم خصوصی گیلنا از پایه دهم دراختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا به تدریج و از دروس پایه خودشان را برای کنکور آماده کنند.

بسته های اوج یادگیری شامل فیلمهای آموزشی هستند که با بالاترین کیفیت تهیه شده اند. شما می توانید بدون نیاز به خروج از خانه و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید این فیلمها را ببینید.

اگر مبحث خاصی برایتان مشکل است یا نیاز به رفع اشکال دارید، می توانید فیلمهای همان مبحث را جداگانه چند بار ببینید تا تمام نکته های گفته شده توسط استاد را یاد بگیرید.

اوج یادگیری برای کسانی که این بسته ها را تهیه می کنند، مشاوره و برنامه رایگان درنظر گرفته است. همچنین میتوانید با اساتید موسسه نظیر سامان مطلبی و عارف ربیعیان در ارتباط باشید.

چطور می توانید بسته های آموزشی سامان مطلبی را تهیه کنید؟

در ادامه معرفی انتشارات گیلنا، نحوه تهیه بسته های آموزشی را توضیح می دهیم. شما می توانید این بسته ها را از طریق سایت موسسه و یا اپلیکیشن آن تهیه کنید و در هر نقطه از کشور، آنها را درب منزل خود دریافت کنید.

این بسته ها ضمانت اصل بودن دارند و به صورت رایگان به نشانی شما فرستاده می شوند.

انتشارات گیلنا در مناسبتهای مختلف، تخفیف هایی هم برای محصولات آموزشی خود درنظر می گیرد. برای اطلاع از تخفیفها می توانید به سایت گیلنا سنتر مراجعه کنید یا با کارشناسان و مشاوران اوج یادگیری تماس بگیرید.

فراموش نکنید انتخاب منابع آموزشی مناسب، مسیر شما را برای قبولی در رشته دلخواهتان هموار می کند. پس از آن می توانید با تلاش و توکل به آرزوهایتان برسید حتی اگر این آرزو، رتبه برتر شدن باشد.

جهت تماس با دفتر مرکزی گیلنا با شماره 02166552600 تماس حاصل فرمایید یا به سایت گیلناسنتر https://gilnacenter.com مراجعه نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها