|
کدخبر: 191329

۴بازیکن در فهرست خروج استقلال / ستاره ها رفتنی شدند!

استقلال برای فصل آینده حداقل ۵ بازیکن فصل کنونی اش را در اختیار نخواهد داشت.

ورزش ۴بازیکن در فهرست خروج استقلال / ستاره ها رفتنی شدند!

فرارو: شکست استقلال در فینال جام حذفی به معنی بی جام ماندن مجدد این تیم در رقابت‌های داخلی بود. استقلال که آخرین بار با وینفرد شفر موفق به فتح جام حذفی شده است در دو فصل اخیر با فرهاد مجیدی به فینال رسیده، ولی هر بار شکست خورده و ناکام مانده است.

به گزارش فرارو، اگر شکست استقلال در فینال فصل گذشته منجر به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال شد به نظر می‌رسد امسال این بازیکنان استقلال هستند که بعد از این ناکامی از باشگاه جدا می‌شوند؛ یکی دو تا به دلخواه و چندتای دیگر به اجبار!

ماجرا از این قرار است که استقلال برای فصل آینده دست کم ۵ بازیکن کنونی اش را نخواهد داشت. از این ۵ نفر، ۲ نفر در فهرست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته اند و ۳ نفر دیگر به دلخواه جدا می‌شوند.

مهدی قایدی و هروویه میلیچ دو بازیکنی هستند که با خواست خودشان از استقلال می‌روند. اولی که مدت هاست قهر کرده و از ایران هم رفته است. مهدی قایدی هم به نظر می‌رسد به زودی به عنوان لژیونر از این باشگاه جدا می‌شود.

به غیر از این دو، ۳ بازیکن دیگر هم استقلال را احتمالا در فصل آتی همراهی نخواهند کرد: شیخ دیاباته، محمد نادری و داریوش شجاعیان. دیاباته و داریوش شجاعیان در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد نیستند و محمد نادری هم بعد از فینال به گونه‌ای رفتار کرده که انگار آخرین بازی اش در لیگ ایران است و قرار است دوباره به لیگ بلژیک برگردد.

ارسال نظر