|
کدخبر: 159291

ابهامات ادامه دار شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همچنان ابهامات فراوانی برای رسیدگی به پرونده شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده دارد و به همین دلیل هنوز به این پرونده رسیدگی نشده است.

ورزش ابهامات ادامه دار شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده

پس از رفت و برگشت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده بین کمیته استیناف و کمیته وضعیت، ۵ بهمن‌ ماه کمیته استیناف در حکمی اعلام کرد حضور خلیل‌زاده در تیم قطری منافاتی با رسیدگی این پرونده در کمیته وضعیت ندارد و این کمیته باید به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن رسیدگی کند.

حدود ۱۵ روز پس از این اتفاق، کمیته وضعیت فدراسیون لایحه پرسپولیس و همچنین لایحه دفاعی وکیل شجاع خلیل‌زاده را از طرفین دعوا دریافت کرد و قرار بود به زودی حکم این پرونده صادر شود، اتفاقی که با گذشت نزدیک به یک ماه از روند رسیدگی هنوز رخ نداده است.

ابهامات موجود در پرونده و همچنین شبهات در صلاحیت کمیته وضعیت در رسیدگی به این پرونده باعث شده این کمیته فعلاً حکمی در پرونده مذکور صادر نکند.

همچنان نامه‌نگاری‌ها بین کمیته وضعیت و کمیته استیناف برای مشخص شدن صلاحیت این کمیته در رسیدگی به شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده ادامه دارد و فعلاً تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

 

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها