|
کدخبر: 150440

بازدید زمانی از پاویون کشور امارات در اکسپو ۲۰۲۰

به دعوت رئیس دپارتمان مشارکت کنندگان اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی ، حسن زمانی کمیسر ژنرال اکسپو ایران روز سه شنبه ۷ بهمن ماه از پاویون کشور امارات بازدید کرد.

نمایشگاه بازدید زمانی از پاویون کشور امارات در اکسپو ۲۰۲۰

با توجه به اینکه پاویون کشور امارات در "منطقه پایداری" از هفته گذشته افتتاح شده و برای بازدید عموم مردم به معرض نمایش گذاشته شده است حسن زمانی با همراهی اعضای ستاد اکسپو طی برنامه ای مستقل به دعوت رئیس مشارکت کنندگان اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی ایران از پاویون امارات بازدید بعمل آورد.

اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی از سه بخش " پایداری"، " تحرک" و " فرصت‌ها" تشکیل شده و پاویون ج. ا ایران در بخش "تحرک" واقع شده است.

شایان ذکر است در بخش پایداری کشور امارات پاویون خود را در دو حوزه تحت عنوان "اقیانوس‌ها" و "جنگل‌ها" و ضرورت توجه به محیط زیست و عدم آلوده نمودن اقیانوس ها، دریاها، رودخانه‌ها و جنگل‌ها تعریف کرده و در بخش‌های مختلف به نوعی به تفسیر و بیان واقعیت‌های موجود مبنی بر عدم توجه بشریت به این دو نعمت خدادادی کرده است.

همچنین کسب تجربیات لازم و محتوایی جهت طراحی و غنی کردن پاویون جمهوری اسلامی ایران بر اساس شعار اکسپو ۲۰۲۰ دوبی تحت عنوان "پیوند ذهن‌ها، خلق آینده" و کسب ایده ها و تجربیات لازم از اهداف این بازدید می توان بر شمرد.

در این بازدید مدیر کشوری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی- اماراتت ضمن همراهی حسن زمانی و هیأت همراه وی به ارائه توضیحات لازم در موضوعات یاد شده پرداخت.

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه ها

ارسال نظر