|
کدخبر: 146055

دستور حضور پررنگ ایران در اکسپو دوبی صادر شد

نشستی با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها و اعضای ستاد اکسپو و مسئولان کمیته های تخصصی ستاد اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در جهت هم افزایی و هماهنگی های بیشتر در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

نمایشگاه دستور حضور پررنگ ایران در اکسپو دوبی صادر شد

در این جلسه کمیته های شش گانه ستاد اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی با موضوع تبیین اهداف کمیته ها در جهت هم افزایی و هماهنگی بیشتر گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی خود را بصورت پاورپوینت ارائه و تشریح کردند.

در ابتدای جلسه مرتضی دیلان دبیر و عضو ستاد اکسپو دوبی گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص بروز رسانی و ارائه اطلاعات تکمیلی به کمیته ها به تفکیک ، تهیه و ارائه پاور پوینت معرفی اکسپو، انفوگرافیک ، اهداف ، چشم انداز و برنامه ها و ظرفیت های موجود ، شاخص های اختصاصی سناریوی بازدید با هدف تبیین برنامه ها و شرح وظایف کمیته ها ارائه کرد.

در ادامه جلسه حسن زمانی مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه ها، ضمن تشکر از برگزاری جلسه مذکور و ارائه گزارش های کاربردی مسئولین کمیته ها اظهار داشت: فعالیت ها و اقدامات متعددی تاکنون جنبه اجرایی پیدا نکرده است. ضروری است با اولیت بندی مناسب و در اسرع وقت اقدامات اشاره شده ذیل در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شود:

۱-تبیین محورهای اساسی و عملیاتی برای هریک از کمیته ها در جلسات ستاد اکسپو و ابلاغ رسمی به مسئولان کمیته ها جهت اجرا و ارائه گزارش به دبیرخانه اکسپو

۲-ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاه های مرتبط با شرح فعالیت کمیته ها.

۳- تشکیل جلسات فی ما بین مسئولین کمیته ها با هدف هم افزایی و جلوگیری از تداخل شرح فعالیت و وظایف کمیته ها و تسریع در تهیه محتوا.

در این نشست هر یک از مسئولین کمیته های شش گانه در قالب پاورپوینت و اسلاید گزارشی از اقدامات صورت گرفته ، برنامه ها و اهداف مورد نظر کمیته خود را بر اساس جدول زمانبدی از پیش تعیین شده ارائه کردند.

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر