|
کدخبر: 149938

استفاده از ظرفیت ایرانی های مقیم دوبی در اکسپو ۲۰۲۰

حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با داود مرادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در امارات دیدار و گفت و گو کرد.

حسن زمانی در این ملاقات ضمن اشاره به اهمیت اکسپو ۲۰۲۰ دوبی و جایگاه آن در سطح بین المللی و همچنین برگزاری این رویداد جهانی در کشور دوست و همسایه برای اولین بار در تاریخ برگزاری اکسپو جهانی به بهرمندی از حداکثری ظرفیت ها و پتانسیل های ایران درعرصه های مختلف تاکید کرد و در خواست کرد تا در این راستا کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دوبی حمایت و همراهی لازم و حداکثری را در این زمینه با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران داشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز مرادی سرکنسول ایران در دوبی ضمن اعلام آمادگی کنسولگری برای حمایت از روند آماده سازی پاویون ایران افزود: در جهت برگزاری شکوهمند پاویون ج.ا.ایران در اکسپو۲۰۲۰ دوبی همکاری همه دستگاه ها و نهاد های دولتی برهمگان لازم الاجراست و باید به بهترین شکل حمایت ها از این پروژه ملی صورت پذیرد.

مرادی با اعلام اینکه ۴۰۰ هزار نفر ایرانی در امارات و دوبی زندگی می کنند و متراکم ترین جمعیت ایرانی خارج از کشور در اینجا هستند خواستار بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی ایرانی های مقیم دوبی شد.

در پایان حسن زمانی با استقبال از موضوع استفاده از ظرفیت ایرانی های مقیم دوبی تاکید کرد در جلسه ای که با اعضای هیأت رئیسه شورای بازرگانان ایرانیان در دوبی خواهد داشت به این موضوع نیز خواهند پرداخت.

جلسه-اکسپو-2020

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها

ارسال نظر