|
کدخبر: 207592

معرفی شرکت فرنام صنعت پاکسا از معتبر‌ترین ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی

شرکت فرنام صنعت پاکسا یکی از بهترین ارائه دهندگان تجهیزات مکانیزه در حوزه صنعتی به صورت گسترده می‌باشد.

صنعت و معدن معرفی شرکت فرنام صنعت پاکسا از معتبر‌ترین ارائه دهندگان تجهیزات نظافت صنعتی

شرکت فرنام صنعت پاکسا یکی از بهترین ارائه دهندگان تجهیزات مکانیزه در حوزه صنعتی به صورت گسترده می‌باشد. این شرکت محصولات خود را از بهترین و معتبرترین برند‌های دنیا، کشور‌های آلمان و ایتالیا مانند برند RCM تامین می‌کند. شرکت فرنام صنعت افتخار این را داشته تا خدمات و محصولات خود را به طیف وسیعی از افراد و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده در حوزه‌های صنعتی و تجاری عرضه کند. این شرکت نیز خدماتی شامل مشاوره کاملا تخصصی با کمک نیرو‌های حرفه‌ای و مجرب و با تجربه در زمینه نظافت صنعتی و تجهیزات صنعتی به تمامی صنایع و تجارت را ارائه می‌دهد.

شرکت فرنام صنعت پاکسا با ارائه بهترین تجهیزات نظافت صنعتی با معتبر‌ترین برند‌های روز دنیا و همکاری با شرکت‌های بزرگ ایران توانسته سهم عظیمی از این صنعت را به خود اختصاص بدهد. شما نیز می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و خرید تجهیزات نظافتی از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

۰۲۱-۵۸۴۵۳۰۰۰

www.farnamsanat.com

معرفی تجیهزات نظافت صنعتی فرنام صنعت

شرکت فرنام صنعت ارائه دهنده انواع دستگاه‌ها و تجهیزات نظافت صنعتی است. محصولات فرنام صنعت شامل تجهیزات مکانیزه صنعتی، انواع اسکرابر دستی و سرنشین دار، جاروبرقی صنعتی، کارواش صنعتی و دیگر تجیهزات نظافتی می‌باشد. در ادامه به معرفی این تجهیزات نظافت صنعتی می‌پردازیم.

اسکرابر

زمین شوی یا اسکرابر صنعتی فرنام صنعت

اسکرابر یا کف شوی صنعتی یک ابزار مکانیزه بسیار موثر است که برای شستشوی انواع سطوح سرامیکی، سنگی، پارکت، اپوکسی، بتن و غیره استفاده می‌شود. این دستگاه می‌تواند همزمان سطوح کف را شستشو داده و بدون برجای گذاشتن هر گونه لکه و ردی به سرعت خشک کند. در مدل هایی از اسکرابر ها، با افزایش عملکرد دستگاه، علاوه بر شستشو و خشک کردن قابلیت جمع آوری زباله‌های ریز و درشت نیز فراهم شده است. اسکرابر فرنام صنعت در مدل‌های مختلف طراحی شده و وارد بازار شده‌اند که با توجه به متراژ محیط، جنس سطح، نوع و مقدار آلودگی، می‌توان اسکرابری را انتخاب کرد که متناسب و مطابق با محیط مورد نظر باشد تا دستگاه بتواند عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد.

مدل‌های اسکرابر چیست؟

تجهیزات نظافت صنعتی بر اساس پارامترهای متمایز، تقسیم بندی می‌شوند و مجموعه‌ای از مدل‌های آنها به مشتریان پیشنهاد داده می‌شوند تا ابزار مورد نیاز خود را انتخاب کنند. انواع دستگاه اسکرابر از نظر نحوه هدایت به دو دسته تقسیم می‌شوند: دستی و خودرویی.

کف شوی دستی چیست؟

کاربر، کف شوی دستی را حرکت می‌دهد و به جلو هدایت می‌کند. دستگاه‌های کف شوی دستی با سایز کوچک و متوسط ​​به این ترتیب حرکت می‌کنند و با توجه به شرایط و اندازه محیط انتخاب می‌شوند؛ مانند کلاس‌های درس، مراکز یا رستوران‌ها و.... البته، می‌توان از مدل‌های دستی به همراه مدل‌های بزرگتر برای جمع آوری و شستشوی سطوح کف در فضاهای وسیع و انجام عملیات نظافتی در فضاهای‌های محدود و کوچک استفاده کرد. تمایز موجود در نوع و سایز این دستگاه‌های نظافت صنعتی در حجم مخزن و عرض شستشوی آنها می‌باشد.

اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی چیست؟

انواع دیگر اسکرابر که دارای مخزن و عرض شستشو بیشتری هستند و توسط راننده رانده می‌شوند. در حقیقت، با افزایش عرض شستشو و مخازن دستگاه اسکرابر در مقابل وزن و حجم دستگاه افزایش پیدا می‌کند و کنترل آن به‌صورت دستی سخت می‌شود. در نتیجه به منظور سهولت در کار، بر روی دستگاه، صندلی به منظور نشستن اپراتور تعبیه شده است تا بتواند همانند راندن یک خودرو اسکرابر را هدایت کند و به نظافت محیط بپردازد. کفشوی سرنشین دار بیشترین استفاده را در محیط‌های وسیع و گسترده با بالاترین عملکرد و قدرت را فراهم می‌آورد و همین دلیل عملکرد بالا، می‌توانند در زمان بسیار کم تری فرآیند نظافت سطوح کف را انجام دهند.

به طور کلی می‌توان گفت که کفشوی صنعتی سرنشین دار دارای اندازه‌های بزرگتری نسبت به مدل‌های دستی هستند. طراحی اصولی و منسجم این دستگاه باعث تولید انواع مختلفی از اسکرابرهای دستی و اسکرابر‌های خودرویی شده است. این تولیدات از نظر عرض شستشو ظرفیت مخازن نزدیک به یکدیگر هستند و مشتری می‌تواند اسکرابر دستی یا سرنشین داری را که با نیازهای او هماهنگ است انتخاب کند.

جارو برقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی فرنام صنعت

انواع مختلف جاروبرقی‌ها نظیر جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی با استفاده از پمپ مکش و ایجاد خلا نسبی در مخزن کار می‌کنند. جاروبرقی صنعتی فرنام یکی از مهم‌ترین تجهیزات نظافت صنعتی است که کاربرد‌های بسیار زیادی در شرایط مختلف دارد. جاروبرقی خانگی و تجاری با قدرت‌های متنوعی از نظر موتور، قدرت مکش، حجم مخزن نیز ارائه شده‌اند. وجه تمایز و برتری جاروبرقی‌های صنعتی در مقایسه با جاروبرقی‌های تجاری و خانگی در بالا بودن سرعت مکش و بزرگتر بودن ظرفیت مخزن این نوع جاروبرقی است. از جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی در صنایعی چون کارخانه ها، کارگاه‌های تولیدی و نظیر آن استفاده می‌شود. جاروبرقی‌های در مدل و نوع‌های زیادی طراحی و ساخته شده‌اند که بسته به شرایط و محیط شما به شما پیشنهاد داده می‌شوند.

انواع جاروبرقی فرنام صنعت براساس کاربرد

  • جاروبرقی صنعتی
  • جاروبرقی نیمه صنعتی
  • جاروبرقی تجاری
  • جاروبرقی خانگی

واتر جت

کارواش یا واترجت صنعتی فرنام

واترجت یک ابزار نظافتی است که به وسیله یک پمپ، آب را با فشار زیاد توسط نازل خارج می‌کند. جریان آب به دلیل فشار بالا، پیوند بین آلودگی و سطح را از بین می‌برد و جرم و آلودگی‌ها را از سطوح مختلف و سخت پاک می‌کند. از مزایا و نکات استفاده از دستگاه واترجت صنعتی فرنام می‌توان به کاهش مصرف آب، عدم استفاده یا استفاده ناچیز از پاک کننده‌ها و مواد شوینده، افزایش کارایی، کیفیت و سرعت در عملیات نظافت و شستشو اشاره کرد. راحتی و بی‌دردسر بودن استفاده از این ابزار صنعتی، همچنین مناسب نظافت فضا‌های بزرگ از دیگر موارد مورد توجه در استفاده از کارواش صنعتی فرنام است. این ابزار در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده است، بنابراین می‌توان با در نظر گرفتن نیاز خود، دستگاه مورد نظر را انتخاب کرد.

پولیشر صنعتی فرنام صنعت

یکی از تجهیزات نظافتی ارائه شده توسط شرکت فرنام صنعت، پولیشر است. پولیشر یک ابزار برای شستشو و جلادهی سطوح مختلف همچون فرش، موکت و انواع سطوح سخت می‌باشد. بیشترین استفاده این دستگاه نظافت، درخشان و صیقل دادن سطوح سخت کف می‌باشد. پولیشر صنعتی فرنام یک دستگاه نظافتی با یک برس اصلی می‌باشد که با حرکت چرخشی سریع، سطح مورد نظر را صیقل داده و تمام خط و خش‌ها را صاف و براق می‌کند. دستگاه پلیشر ساختاری عمودی شکل دارد که استفاده و هدایت از دستگاه را برای کاربر ساده می‌کند. وجود تنوع در پلیشر‌ها به دلیل وجود قدرت و سرعت چرخش برس در دستگاه است. از مزیت‌های پولیشر فرنام صنعت می‌توان به نظافت سریع آلودگی‌های عمیق که منجر به افزایش طول عمر کف پوش‌ها می‌شود اشاره کرد. همچنین وجود تجهیزات جانبی مانند برس و پد‌های مختلف نقش مهمی را در از بین بردن آلودگی دارند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها