|
کدخبر: 180066

راهکارهای نظافت در فروشگاه‌های بزرگ

بهره گیری از تجهیزات صنعتی همانند اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، پولیشر و کارواش صنعتی در نظافت اماکن تجاری کمک بسیار شایانی به ما می‌کنند. این دستگاه‌های نظافت صنعتی در جنبه‌های مختلفی مانند افزایش سرعت شستشو، بهبود کیفیت نظافت و در مقابل کاهش هزینه‌های ناشی از نظافت ما را یاری می‌کنند.

صنعت و معدن راهکارهای نظافت در فروشگاه‌های بزرگ

روز به روز بر تعداد ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری افزوده می‌شود. این اماکن با وسعت‌های کوچک و بزرگ خود دارای بخش‌های بسیار زیادی‌اند و هر روزه تعداد زیادی از مردم در حال خرید و گشت و‌گذار در این اماکن هستند. بنابراین برای رسیدن به سطح بهداشت استاندارد و اصولی همواره باید توسط کارکنان نظافتی تمیز و شستشو شوند. نظافت اماکن تجاری امری لازم و ضروری است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و کم اهمیت جلوه داد. با توجه به تعدد بخش‌ها و وسعت این محیط ها، نظافت به روش‌های دستی و سنتی زمانبر و خسته‌کننده می‌باشد.

بهره گیری از تجهیزات صنعتی همانند اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، پولیشر و کارواش صنعتی در نظافت اماکن تجاری کمک بسیار شایانی به ما می‌کنند. این دستگاه‌های نظافت صنعتی در جنبه‌های مختلفی مانند افزایش سرعت شستشو، بهبود کیفیت نظافت و در مقابل کاهش هزینه‌های ناشی از نظافت ما را یاری می‌کنند.

شرکت فرنام صنعت پاکسا با سابقه همکاری با بخش‌های صنعتی، تجاری و اداری کشور و ارائه انواع تجهیزات نظافت صنعتی به این بخش ها، مفتخر است با ارائه تجهیزات مکانیزه به دیگر اصناف و مشاغل به رفع نیاز‌های نظافتی آنها کمک کند. تجهیزاتی نظیر جاروبرقی صنعتی، کارواش صنعتی و اسکرابر صنعتی از بهترین محصولات شرکت فرنام صنعت می‌باشد که از برترین برند‌های معتبر جهان تهیه می‌شوند. با استفاده از دستگاه‌های نظافتی در بخش‌های مختلف مجتمع‌های تجاری مانند سطوح طبقات، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ ها، فروشگاه‌ها با وسعت زیاد می‌توان بهره برد. برای خرید اسکرابر صنعتی، جاروبرقی و یا کارواش صنعتی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با شرکت فرنام صنعت در تماس باشید.
سایت: www.farnamsanat.com
شماره تماس: ۰۲۱۵۸۴۵۳۰۰۰
 

تجهیزات موردنیاز برای نظافت

تجهیزات نظافتی گوناگونی برای نظافت اماکن تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که اشاره کردیم این دستگاه‌های مکانیزه برای شستشوی انواع کف، دیوارها، شیشه ها، نمای ساختمان ها، محیط هایی با وسعت کم و نقاطی که نظافت و دسترسی به آنها سخت است قابل استفاده خواهند بود. برای جلادهی و برق انداختن کف‌های سنگی و سرامیکی، پولیشر می‌تواند رضایت شما را تا حد زیادی جلب کند. دستگاه اسکرابر نیز برای شستشوی انواع سطوح استفاده می‌شود و قادر است سطوح را بطور همزمان شسته و خشک کند. واترجت صنعتی کاربرد‌های بسیار متنوعی دارد که از کاربرد‌های آن می‌توان به شستشوی نماها، دیوارها، پنجره‌ها و شستشوی خودرو استفاده کرد. دستگاه دیگری که کارایی زیادی دارد جاروبرقی صنعتی است که عملکرد بالایی در جمع آوری آلودگی دارد که در ادامه هر یک را بطور کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

جاروبرقی صنعتی در نظافت اماکن تجاری

انواع جاروبرقی بر اساس کاربرد عبارتند از جاروبرقی خانگی، جاروی تجاری، جاروی نیمه صنعتی و جاروبرقی صنعتی هستند. نوع پیشرفته تر جاروبرقی خانگی نوع تجاری آن است که از قدرت موتور و مکش بیشتری بهره‌مند است که با نام مکنده یا جارو برقی صنعتی نیز معروف است. از جارو برقی‌های صنعتی برای نظافت اماکن تجاری، کارخانه ها، انبار‌ها و ادارات و... استفاده می‌شود. جاروبرقی‌های صنعتی علاوه جمع آوری گرد و خاک، قابلیت مکش مواد مایع را نیز دارند.

کارواش صنعتی

کارواش صنعتی در شستشوی مجتمع‌های تجاری

آلودگی و آلاینده‌ها به مرور زمان بر روی سطوح کف مانند پارکینگ‌ها و کفپوش‌ها جمع شده که با گذشت زمان به مرور وارد بخش‌های داخلی می‌شوند و نظافت و شستشوی آنها دشوارتر می‌شود. بطور مثال در پارکینگ‌های اماکن تجاری به دلیل عبور و مرور همیشگی، در معرض انواع آلاینده‌ها و کثیفی مانند گرد وخاک، روغن... قرار دارند. این آلودگی‌ها باعث آسیب دیدن سطوح در بلند مدت می‌شود. کارواش صنعتی یا همان واترجت صنعتی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای نظافت اماکن تجاری است. دستگاه کارواش صنعتی به وسیله یک پمپ فشار قوی، آب را با فشار بسیار زیادی به بیرون پاشش می‌کند. قوی بودن فشار آب باعث جدا شدن آلودگی‌ها شده و هر نوع جرم و آلودگی عمیق را با بهترین عملکرد از سطح جدا می‌کند. از مزیت‌های واترجت صنعتی می‌توان به کاهش مصرف آب و مواد شوینده، افزایش عملکرد و کارایی، تسریع فرآیند شستشوی، نظافت نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی در نظافت اماکن تجاری

دستگاه اسکرابر صنعتی که با نام‌های زمین شوی و کفشوی صنعتی نیز شناخته می‌شود، برای شستشوی انواع سطوح از جنس سنگ، سرامیک، پارکت، اپوکسی و... استفاده می‌گردد. از این دستگاه در محیط‌های تجاری، صنعتی و اداری استفاده می‌شود. دلایل محبوبیت این دستگاه قدرت و توانمندی آن در روند شستشو است، زیرا که قادر است سطح را به وسیله برس‌های خود بخوبی شستشوی دهد. در آخر با "تی خشک کن" که بر روی آن تعبیه شده است زمین را به عالی‌ترین شیوه خشک و تمیز کند؛ بدون آن که لکه کثیفی و ردی از خود بجای بگذارد.

اسکرابر‌ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. از جنبه قابلیت می‌توان به مدل هایی اشاره کرد که علاوه بر شستشو و خشک کردن دارای سیستم جمع‌کننده پسماند‌های ریز و درشت هستند. از جنبه هدایت می‌توان این دستگاه‌ها را به دو نوع اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشن دار تقسیم بندی کرد. کاریرد‌های استفاده از اسکرابر دستی در فضاهایی با وسعت محدود است زیرا این دستگاه از حجم کمتری نسبت به نوع سرنشین دار آن برخوردار است و کنترل و هدایت آن در محیط‌های کوچک راحت تر است.

در مقابل اسکرابر سرنشین دار، متناسب برای محیط‌های گسترده ازجمله اماکن تجاری می‌باشد. این کف شوی صنعتی به دلیل خودرویی بودن مناسب محیط‌های وسیع می‌باشد. استفاده از این دستگاه بسیار راحت و لذت بخش است، به این صورت که کاربر همانند راندن یک خودرو آن را کنترل و هدایت می‌کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها