|
کدخبر: 181763

یک کلیک تا تجهیزات نظافتی مناسب

طراحی دستگاه‌های نظافت صنعتی موجب شده است تا جمع آوری آلودگی‌ها و انجام عملیات شستشو دیگر دشوار نباشد. دستگاه اسکرابر صنعتی یکی از این تجهیزات است که با کارکردی کاملا مکانیزه میزان کار فیزیکی مورد نیاز و تماس کاربر با آلودگی را به حداقل می‌رساند.

صنعت و معدن یک کلیک تا تجهیزات نظافتی مناسب

شستشوی سطح زمین یک عملیات زمانبر، دشوار و نیازمند کار فیزیکی طولانی است، به ویژه هنگامی که این شستشو در مراکز با وسعت بالا و یا محیط‌های صنعتی انجام می‌پذیرد. نظافت این گونه محیط‌ها به دلیل رفت و آمد بالا، نیاز به نظافت و شستشوی پیوسته دارند. اما همچون همیشه فناوری به کمک افراد آمده تا مشکلات را برطرف نماید.

طراحی دستگاه‌های نظافت صنعتی موجب شده است تا جمع آوری آلودگی‌ها و انجام عملیات شستشو دیگر دشوار نباشد. دستگاه اسکرابر صنعتی یکی از این تجهیزات است که با کارکردی کاملا مکانیزه میزان کار فیزیکی مورد نیاز و تماس کاربر با آلودگی را به حداقل می‌رساند. این دستگاه از نظر منبع تغذیه به دو مدل اسکرابر کابلی و زمین شوی باتری دار تقسیم می‌گردد که با توجه به نیاز کاربر و محیط می‌توان مدل مناسب را تهیه نمود. علاوه بر دستگاه زمین شوی، دستگاه واترجت صنعتی و جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی از جمله تجهیزات بسیار پرکاربرد در این حوزه بشمار می‌آیند. 

شرکت شریف صنعت پارسا ارائه دهنده تجهیزات نظافتی خانگی و صنعتی برند نیلفیسک دانمارک می‌باشد. برای تهیه تجهیزات مورد نیاز می‌توانید از طریق شماره تماس و آدرس سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

www.sharifsanat.com

۰۲۱۴۵۴۷۳۰۰۰

اسکرابر صنعتی

به هنگام انتخاب دستگاه اسکرابر صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به منظور خرید اسکرابر صنعتی مناسب لازم است تا ویژگی‌های دستگاه و شرایط محیط به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد، برخی از این موارد عبارتند از:

- جنس سطح

جنس سطوح می‌تواند از چوب، سنگ، سرامیک، سیمان و... باشد. هریک از این سطوح به روش‌های مخصوصی برای شستشو نیازمند هستند و استفاده از دستگاه‌های چند منظوره می‌تواند به سادگی به کفپوش‌ها صدمه وارد نماید. تنها با خرید اسکرابر صنعتی مناسب و تجهیز آن به برس و پد مناسب با جنس سطح می‌توان بدون آسیب به سطح به شستشو پرداخت.

- اندازه محیط و منبع تغذیه دستگاه

زمین شوی از نظر منبع انرژی به سه دسته برقی، باتری دار و بنزینی و از از نظر هدایتی به دو دسته دستی و سرنشین دار تقسیم می‌گردند که با توجه به اندازه محیط و سایر امکانات در دسترس می‌توان در مورد انتخاب مدل مناسب تصمیم گرفت. دسترسی به کابل برق، نرخ اسکرابر، میزان دسترسی به بخش‌های مختلف محیط و... همگی از عوامل تعیین‌کننده در انتخاب انواع زمین شوی می‌باشد.

- کارپسندی دستگاه

رویکرد بیشتر شرکت‌های تولید‌کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی سادگی و کاربر پسند بودن، دستگاه‌های اسکرابر است. از این رو ارائه دستورالعمل‌های لازم درباره نحوه استفاده از دستگاه و نگهداری آن پیش از اقدام برای به کارگیری ضروری می‌باشد. همچنین مناسب‌ترین تجهیزات، دستگاه هایی با میزان تولید آلودگی محیطی و صوتی کم هستند که با به حداقل رساندن مزاحمت برای افراد حاضر به شستشو بپردازد.

واتر جت

واترجت صنعتی، دستگاه قدرتمند نظافت صنعتی

آلودگی‌ها و لکه‌های موجود بر روی سطوح گاهاً به قدری تثبیت شده و سرسخت هستند که به سادگی از میان نرفته و مشکلات متعددی را به وجود می‌آورند. به ویژه اگر این آلودگی‌ها در محیط‌های صنعتی نظیر کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و یا سالن‌های تولیدی انباشته گردند. پرداختن به نظافت این قبیل محیط‌ها بدون شک عاملی مهم در افزایش راندمان و کیفیت کاری، سلامت کارکنان و جلوگیری از آسیب به دستگاه‌ها و تجهیزات می‌باشد. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی، یکی از اساسی‌ترین تجهیزات در نظافت محیط‌های مختلف می‌باشد. این دستگاه با استفاده از یک پمپ فشار قوی، فشار آب ورودی را تا چندین برابر حالت استاندارد افزایش داده و آب خروجی که بسیار پر قدرت است پس از عبور از یک شلنگ فشار قوی، لنس و یک نازل مخصوص به سطح مورد نظر پاشش می‌شود. امکان اتصال به نازل‌های مختلف براساس نوع کاربرد و ایجاد دبی و فشار معین قابلیت هایی است که در انواع مختلف دستگاه کارواش به چشم می‌خورد.

هزینه و خرید واترجت صنعتی مناسب

به منظور خرید کارواش صنعتی مناسب لازم است تا به نکاتی نظیر میزان و نوع آلودگی، مدت زمان استفاده از دستگاه، فشار مورد نیاز برای حذف آلودگی، مناسب بودن مدل آب گرم یا آب سرد و... توجه نمود. در بیشتر مصارف از شستشوی خانگی گرفته تا شستشو صنعتی استفاده از واترجت آب سرد می‌تواند آلودگی‌ها را تا حد قابل قبول از میان بردارد. اتصال به نازل‌های مخصوص از جمله نازل استاندارد، سوزنی و دوار و همچنین امکان اضافه کردن ماده شوینده وجود دارد که این امر به فرآیند شستشو کمک فراوانی کرده و قابلیت شویندگی آب را افزایش می‌دهد. گاهی اوقات به ویژه در زمان از از بین بردن آلودگی‌های چرب و روغنی در برخی محیط‌ها و یا در مواقعی که سطوح و یا تجهیزات علاوه بر شستشو نیاز به ضدعفونی دارند، استفاده از کارواش آب گرم ضرورت می‌یابد. این دستگاه کارکردی تخصصی تر داشته و در مقایسه با نوع آب سرد عموما گران تر است.

جاروبرقی

جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی

در محیط‌های این چنینی به چند دلیل نمی‌توان از جاروبرقی خانگی بهره برد.

  1. جاروبرقی‌های خانگی مجهز به موتور توربینی هستند که بعد از مدت کار، دستگاه به اصطلاح داغ شده و نمی‌توان از جاروبرقی بهره برد.
  2. اکثر جاروبرقی‌های خانگی توانایی مکش مایعات را ندارند.
  3. جاروبرقی‌های خانگی مخزن کوچکی دارند
  4. قدرت مکش پایین جاروبرقی‌های خانگی به دلیل پمپ مکنده ضعیف

به دلایلی این چنین جاروبرقی‌های خانگی مناسب محیط‌های تجاری و صنعتی نیستند به همین دلیل بهتر است از جاروبرقی‌ها تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی بهره گرفت. جاروبرقی‌های تجاری و نیمه صنعتی توانایی مکش مایعات را داشته و از مخزن بزرگی برخوردار می‌باشد.

از جاروبرقی‌های تجاری بیشتر در محیط‌های تجاری بهره گرفته می‌شود و جاروبرقی‌های تجاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا توانایی نظافت محیط‌های تجاری را دارا باشند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر