|
کدخبر: 182825

چگونه هزینه های نظافت را کاهش دهیم

بکار گیری روش‌های دستی و سنتی در نظافت محیط مجموعه‌های مختلف یکی از زمان بر‌ترین فعالیت هاست که اغلب هزینه بسیاری بر دوش مدیران این مجموعه‌ها تحمیل می‌کند.

صنعت و معدن چگونه هزینه های نظافت را کاهش دهیم

بکار گیری روش‌های دستی و سنتی در نظافت محیط مجموعه‌های مختلف یکی از زمان بر‌ترین فعالیت هاست که اغلب هزینه بسیاری بر دوش مدیران این مجموعه‌ها تحمیل می‌کند. استفاده از شیوه‌های نوین و به روز در فرآیند نظافت می‌تواند به شما در کسب بهترین و با کیفیت‌ترین نتیجه در جمع آوری آلودگی‌ها از محیط کمک نماید. بکارگیری تجهیزات مکانیزه نظافت، یکی از این شیوه‌های نوین است که امروزه به طور گسترده در بسیاری از محیط‌های تجاری، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع مختلفی از تجهیزات نظافت مکانیزه وجود دارند که در سرعت، کیفیت و کاهش هزینه‌های نظافت مجموعه‌ها تاثیر گذارند. از جمله این تجهیزات میتوان به انواع اسکرابر‌های صنعتی، پولیشر و یا جاروبرقی‌ها اشاره داشت. تنوع طراحی انواع این تجهیزات به کارگیری آنها در محیط‌های مختلف را امکان‌پذیر نموده است.

شرکت ابراهیم ارائه دهنده انواع تجهیزات نظافت صنعتی مدرن، با ۳۰ سال تجربه در این زمینه، تنوع بسیار زیادی از دستگاه‌های نظافتی را ارائه می‌دارد. استفاده از تجهیزات مناسب در هر زمینه به ویژه در حوزه نظافت، باعث صرفه جویی در آب و انرژی می‌گردد. انواع دستگاه‌ها شستشو و نظافت متناسب با هر نوع محیط خانگی، آموزشی، درمانی، اداری، تجاری، کارخانه و صنعتی وجود دارند که می‌توانند بهداشت و نظافت را حفظ کنند. شرکت ابراهیم دارای انواع تجهیزات و دستگاه‌های ایرانی و اروپایی می‌باشد و در تمامی شهرهای ایران ارائه خدمت می‌نماید.

سایت شرکت ابراهیم: ebrahimco.com

تلفن تماس با کارشناسان: ۸۷۱۸۴-۰۲۱

اسکرابر صنعتی

کاربرد اسکرابر صنعتی در شستشوی سطوح

زمین شوی صنعتی یکی از انواع مختلف تجهیزات نظافتی است که در شستشوی سطوح و کفپوش‌ها به طور گسترده استفاده می‌شود. این دستگاه نظافت صنعتی با ارائه قابلیت‌های نظافتی کارآمد، کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد و به کاربر امکان می‌دهد در مدت زمان کوتاهی سطح وسیعی از محیط را شستشو نماید. این امر در کاهش زمان و هزینه نظافت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بکار گیری دستگاه اسکرابر صنعتی در نظافت مجموعه‌های تجاری، اداری و صنعتی امکان‌پذیر بوده و مزایای بسیاری برای این مجموعه‌ها به همراه خواهد داشت. تنوع طراحی و ویژگی‌های این دستگاه نظافت صنعتی به کاربران امکان استفاده راحت تر و کارآمد تر را فراهم خواهد آورد. اسکرابر برقی یکی از انواع این زمین شوی صنعتی است که با قابلیت اتصال مستقیم به برق شهری، امکان کارکرد طولانی مدت در محیط را برای کاربر فراهم خواهد آورد. ضمن اینکه اتصال دستگاه به برقی مستقیم، قدرت نظافت آن را نیز افزایش می‌دهد.

اهمیت استفاده از دستگاه در فرآیند نظافت

پیشرفت و رشد فناوری همواره دشواری‌ها و مشکلات جدیدی برای بشر به همراه داشته است. یکی از بزرگترین این مشکلات، به وجود آمدن انواع مختلف آلودگی‌ها و آلاینده‌های محیطی بوده است. از این رو طراحی تجهیزات مکانیزه نظافت راهی برای مقابله با آلودگی‌ها و برطرف کردن آنها از محیط‌های صنعتی و تجاری است. انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی میتواند به کاربران در راستای جمع آوری بهینه آلاینده‌های محیط کمک نماید. از سوی دیگر حفظ نظافت در مجموعه‌های صنعتی و تجاری میتواند کاهش آلودگی ها، ارتقا سلامت و افزایش ایمنی محیط را به همراه داشته باشد.

این امر مهم میتواند در ارتقا کیفیت خدمات در مجموعه‌های تجاری، اقامتی و حتی کارخانجات صنعتی تاثیر بسیاری داشته باشد. قطعا بالا بودن سطح بهداشت یک مجموعه رضایتمندی بیشتر مشتریان از محیط و خدمات ارائه شده توسط مجموعه را به همراه خواهد داشت و محبوبیت آن را در بین مراجعان افزایش خواهد داد.

اسکرابر ۲

انواع مختلف اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی به عنوان یکی از رایج‌ترین تجهیزات نظافت صنعتی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند تا بتوانند نیاز کاربران در شرایط مختلف را برآورده کنند. این دستگاه در انواع دستی و سرنشین دار طراحی و تولید می‌شوند و با توجه به بهرمندی از موتور الکتریکی به دو نوع باتری دار و اسکرابر کابلی تقسیم می‌شوند. از ویژگی‌های اسکرابر برقی یا کابلی می‌توان به توان کاری طولانی مدت و فشار بیشتر برس دستگاه اشاره داشت، که بالا بودن کیفیت نظافت را به همراه خواهد داشت. زمین شوی یا اسکرابر صنعتی به عنوان دستگاه نظافت صنعتی تخصصی شستشوی سطوح شناخته شده و با استفاده از سامانه‌های مختلف مکانیزه کیفیت بالایی از شستشوی سطوح را تضمین خواهد نمود.

سایر تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی

همانطور که گفته شد تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی تنوع و گستردگی بالایی دارند که امکان نظافت انواع آلودگی‌ها و آلاینده‌ها را برای نیروی خدماتی در مجموعه‌های مختلف امکان‌پذیر می‌نماید. در کنار اسکرابر که از کاربردی‌ترین تجهیزات شستشوی سطح به حساب می‌آیند، میتوان به سوییپر صنعتی اشاره داشت که دستگاه قدرتمندی در راستای جمع آوری آلاینده‌های خشک در ابعاد ریز و درشت هستند و با داشتن مخازن با حجم بالا به کاربر امکان نظافت محیط‌های وسیع و جمع آوری آلودگی‌ها را خواهد داد. تفاوت سوییپر با اسکرابر در امر نظافت یا شستشوی سطوح کف می‌باشد.

واترجت یا کارواش صنعتی مدل دیگری از دستگاه‌های نظافت صنعتی هستند که در شستشوی سطوح عمودی یا افقی، سطوح هموار و ناهموار و حتی تجهیزات و ماشین‌آلات در کارخانجات قابل استفاده هستند. پولیشر صنعتی از دیگر تجهیزات نظافت صنعتی است که قادر است به میزان زیادی از هزینه‌های نظافت بکاهد. این دستگاه با برطرف کردن ناهمواری‌ها و کاهش احتمال تجمع آلودگی‌ها در سطوح، سهولت نظافت‌های آتی را به همراه خواهد داشت که در کاهش هزینه‌ها تاثیر‌گذاری بالایی دارد.

نظافت

مزایای استفاده از تجهیزات مکانیزه در نظافت

استفاده از تجهیزات مکانیزه و دستگاه نظافت صنعتی در محیط‌های تجاری با افزایش سرعت و کیفیت فرآیند نظافت باعث بهینه شدن این فرآیند خواهد شد. کاهش هزینه‌های نظافت، یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از تجهیزات مکانیزه صنعتی در فرآیند نظافت است. به دلیل گستردگی صنایع و محوطه‌های تجاری هزینه و زمان لازم برای نظافت آنها با شیوه‌های سنتی و قدیمی بالا خواهد بود. از این رو استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه همچون انواع اسکرابر صنعتی، جاروبرقی‌ها و کارواش‌های فشار قوی میتواند راه مناسب و کار آمدی برای کاهش هزینه‌های نظافت چنین مجموعه هایی باشد.

بسیاری از صاحبان مجموعه‌های تفریحی، تجاری و صنعتی به دلیل نرخ این تجهیزات از تهیه آنها خودداری می‌کنند. این درحالی است که شرکت ابراهیم با طراحی و تولید دستگاه نظافت صنعتی زمین شوی و واترجت صنعتی قدم مهمی در راستای خرید به صرفه تجهیزات نظافتی با طول عمر بالا برداشته است. تنوع تولیدات و سایر تجهیزات ارائه شده توسط شرکت ابراهیم؛ طیف وسیعی از دستگاه‌های نظافت مکانیزه صنعتی را در اختیار کارفرمایان قرار داده است. کیفیت ساخت و کارکرد این تجهیزات در مدل‌های ساخت داخل با نمونه‌های خارجی برابری دارد از این رو سرمایه‌گذاری مطلوبی در راستای حفظ بهداشت محیط وکاهش هزینه‌های آن برای مجموعه‌های گوناگون خواهد بود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر