پس از برجام در بخشهای مختلف صنعتی و تولیدی در کشور شاهد حضور سرمایهگذاران خارجی بوده و هستیم.
معدن و صنایع معدنی نیز در بخشهای مختلف خود شاهد این حضور بودهاند. شرکتهایی که هم در زمینه طراحی و هم در زمینه پیادهسازی این طرحها و هم در راستای بروزرسانی فناوری توانستهاند به کشور ورود پیدا کنند تا زمینههای مناسبی برای صنایع معدنی ایجاد کنند.
ادامه مطلب را در روزنامه صمت بخوانید.