عضو فراکسیون مستقلان مجلس با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: نمایندگان در این جلسه از ضعف فعالیت های اقتصادی نمایندگی های ایران در خارج از کشور انتقاد کردند.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، عبدالله رضیان در خصوص جلسه فراکسیون مستقلان با وزیر پیشنهادی امور خارجه و وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در این جلسه نمایندگان سوالات و ابهاماتی را مطرح کردند. وکلای ملت معتقد بودند که فعالیت های اقتصادی نمایندگی های ایران در خارج از کشور ضعیف است. علاوه بر این سوالاتی در مورد آینده برجام مطرح شد. نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف معتقد بود باید سعی شود از کسانی که تجربیات خوبی در اقتصاد بینالملل دارند در وزارت امور خارجه استفاده کنند. وی گفت: مقرر شد مجدداً ظریف و علوی جهت ارائه برنامههای خود در مجلس حضور یابند.