|
کدخبر: 115765

مدرس خیابانی برای احیای واحدهای راکد در تلاش است

نماینده ارومیه مبارزه با فساد را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت عنوان و گفت: یکی از ویژگی‌های آقای مدرس خیابانی فراجناحی عمل کردن و توجه به تخصص و توانمندی است.

سیاست مدرس خیابانی برای احیای واحدهای راکد در تلاش است

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: نباید همه مشکلات کنونی کشور را به گردن آقای مدرس خیابانی انداخت. نباید همه نواقص و آسیب‌ها را به ایشان منتسب کرد و صغرا، کبرا چید و نتیجه گرفت. کما این که بعد از معرفی آقای خیابانی، ایشان در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها به سوالات متفاوت پاسخ داده و رفع ابهام کردند.

وی افزود: یکی از اشکالات اساسی که به ایشان وارد می‌شد این بود که سیاست زده هستند و از افراد فتنه استفاده می‌کند، آقای خیابانی در پاسخ به صراحت گفت که اگر با مستندات چنین فردی را معرفی کنید بلافاصله او را اخراج می‌کنم. یکی از روزمه‌های ایشان فراحناجی عمل کردن و توجه به تخصص و توانمندی افراد است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد و اراده جدی برای تحقق آن را یکی دیگر از ویژگی‌های مدرس خیابانی برشمرد و گفت: آقای خیابانی برای احیای واحدهای راکد تلاش می‌کنند. در حوزه انتخابیه بنده این اتفاق افتاد، ورود پیدا کرد. اساسا مشکل ما ضعف دیپلماسی اقتصادی است که باید به مرزهای اقتصادی توجه کرد، موضوعی که وزیر پیشنهادی صمت آن را در دستور کار قرار داده و می‌خواهد به صادرات به گونه دیگر نگاه کنند.

ذاکر با اشاره به انتقاد از وضعیت شرکت‌های خودروسازی، گفت: شرکت‌های خودروسازی اعلام کرده که خودروها را به موقع تحویل می‌دهد اگر فکر می‌کنید دروغ می‌گوید تحقیق و تفحص کنید. روزمه آقای مدرس خیابانی مبتنی بر توجه به معیشت و جیب مردم است، البته که ما هم خواسته‌هایی داریم از جمله این که موضوع ارز تعهدی برای صادرات را حل و فصل کنند. بدانید که ما به فکر مصلحت نظام، معیشت مردم و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان هستیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر