|
کدخبر: 281128

تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای از سایت آریا سازوکار

به مدت 15 سال است که آریا ساز و کار با تکیه بر اصل مشتری مداری بهترین پارتیشن شیشه ای را از نظر طراحی، ساخت و تولید در اختیار مشتریان قرار داده و صداقت در ارائه بهترین کیفیت این مجموعه را در میان رقبا به زیباترین شکل ممکن جلو انداخته است. شما می توانید با مراجعه به سایت سازوکار انواع مدل ها را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

پارتیشن شیشه ای عبارت است از شیشه های سکوریت با ضخامت های 8 تا 10 میلی متر که عمدتا تا سقف ادامه داده می شوند. اکثر این پارتیشن ها از طریق چارچوب های آلومینیومی در جای خود نصب شده و به سقف محکم می شوند. برای نصب انواع پارتیشن به دیوار و سقف، یراق آلات فلزی به کار می روند. قیمت پارتیشن شیشه ای نیز بر اساس ابعاد و جنس یراق آلات تعیین می گردد. مسلم است که هر چه ابعاد پارتیشن بزرگتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

به طور کلی، دلباز بودن و میزان روشنایی، از مهم ترین فاکتورهایی هستند که باید برای محیط های کاری در نظر گرفته شوند. از سوی دیگر، هر چه زیبایی و چشم نوازی محیط بیشتر باشد، راندمان کاری افزایش می یابد. البته این مساله تنها به محیط های کاری محدود نمی شود. برای مثال، به منظور ایجاد یک فضای مجزا در قسمتی از منزل خود نیز باید به گونه ای عمل کنید که میزان روشنایی منزل و فضای مورد نظر حفظ گردد. پارتیشن شیشه ای تنها ابزاری است که می تواند تمامی این اهداف را به طور همزمان برآورده سازد. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای می توانید به وبسایت آریا سازوکار مراجعه نمایید.

۱

بازه قیمت پارتیشن شیشه ای

عوامل زیادی بر قیمت پارتیشن شیشه ای اثر دارند. بازه قیمت پارتیشن شیشه ای با برندهای مختلف، فرق دارد. قیمت این نوع پارتیشن ها بر اساس هر متر مربع تعیین می گردد. برای هر نوع خاص از پارتیشن شیشه ای، بازه قیمت کاملا متفاوت است. برای مثال، پارتیشن شیشه ای متحرک و ثابت قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. علاوه بر این، بازه قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار نیز به صورت جداگانه تعیین می گردد.

هزینه نصب انواع پارتیشن شیشه ای نیز باید در تخمین قیمت در نظر گرفته شود. علاوه بر هزینه نصب، گاهی شرکت مورد نظر برای نقشه کشی پارتیشن ها و هزینه مواد مصرفی، درصدی را در نظر می گیرد. برای مثال، در شرکت آریا سازوکار، 5 درصد از هزینه نهایی به مواد مصرفی و 3 درصد از آن به نقشه کشی مربوط می شود. همچنین، بر اساس قواعد شرکت آریا سازوکار هزینه نصب پارتیشن شیشه ای برای سفارش های شهر اصفهان و حومه 13 درصد و برای خارج از اصفهان 18 درصد خواهد بود.

۲

نوع یراق آلات و برند سازنده آن ها نیز در تخمین قیمت نهایی پارتیشن شیشه ای نقش بسزایی دارد. متاسفانه یراق آلات ساخت داخل، کیفیت پایین تری نسبت به یراق آلات خارجی دارند. به همین دلیل، معمولا خریداران به دنبال خرید یراق آلات خارجی هستند که همین موضوع، قیمت پارتیشن شیشه ای را افزایش می دهد. در این بین، یراق آلات ایتالیایی از محبوبیت ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند و قیمت بالاتری دارند. به این ترتیب، برای تعیین بازه قیمت پارتیشن شیشه ای باید به قیمت اکسسوری های مورد نیاز نیز دقت نمود.

در حال حاضر، حداقل قیمت پارتیشن شیشه ای با ضخامت 10 میلی متر در شرکت آریا سازوکار برابر با 1490000 خواهد بود. چنانچه به دنبال دریافت لیست کامل قیمت پارتیشن شیشه ای و انواع یراق آلات آن هستید، می توانید به وبسایت شرکت آریا سازوکار مراجعه نمایید.

۳

عوامل تأثیرگذار بر قیمت پارتیشن شیشه ای

تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. ضخامت، ابعاد، لمینت یا سکوریت بودن، هزینه نصب، قیمت یراق آلات و مواردی از این قبیل، در قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیرگذار هستند. علاوه بر این، پارتیشن شیشه ای با شیشه هایی که برای محیط های خارجی به کار می روند، متفاوتند. بنابراین نباید در تخمین قیمت پارتیشن شیشه ای این گونه موارد را با یکدیگر اشتباه گرفت.

پارتیشن شیشه ای ممکن است به صورت تک جداره و یا دو جداره نیز تولید شود. این نکته را در نظر داشته باشید که پارتیشن شیشه ای دو جداره، بر خلاف تصور عموم، باعث عایق بندی کامل صدا و حرارت نمی شود. بلکه تنها کاربرد آن نسبت به پارتیشن شیشه ای تک جداره، خاص تر خواهد بود. به این ترتیب، قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره نسبت به نوع تک جداره آن بیشتر است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار دو دسته بندی کلی از این نوع محصول هستند. در نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس، چارچوب های فلزی به کار برده شده، ضخامت ناچیزی دارند. به همین دلیل، قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس نسبت به نوع فریم دار آن کمتر است.

در حال حاضر، کارخانه های زیادی به تولید انواع پارتیشن شیشه ای می پردازند. برند تولید کننده و کیفیت پارتیشن تولید شده نیز نقش بسزایی در تعیین قیمت آن خواهد داشت. بنابراین لازم است قبل از اقدام برای خرید پارتیشن شیشه ای، از یک مرجع معتبر و به روزرسانی شده، قیمت آن را دریافت نمایید. وبسایت آریا سازوکار ضمن اطلاع رسانی درباره قیمت روز شیشه سکوریت پارتیشن های شیشه ای، امکان تخمین قیمت آنلاین را برای خریداران محترم فراهم نموده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر