|
کدخبر: 324289

هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان

برای دریافت اطلاع از هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان و قیمت همراه بیمار در بیمارستان با پرستار سلام { 02188499404 ( 10 خط ) - 09127683224 } که با بیش از 12 سال فعالیت درخشان ( با مجوز رسمی و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در بخش های مختلف خدمات خود ) است که در تهران و کرج خدمات همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) را ارائه می دهد تماس بگیرید.

هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان

برای دریافت اطلاع از هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان و قیمت همراه بیمار در بیمارستان با پرستار سلام { 02188499404 ( 10 خط ) - 09127683224 } که با بیش از 12 سال فعالیت درخشان ( با مجوز رسمی و بیش از 3000 رضایتمندی مشتری در بخش های مختلف خدمات خود ) است که در تهران و کرج خدمات همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) را ارائه می دهد تماس بگیرید.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

قیمت پرستار در بیمارستان به موارد مختلفی منجمله سطح تحصیلات و مهارت نیروی اعزامی ( مراقب با تجربه در زمان نگارش این متن حدود 900 هزار تومان است و کمک پرستار و پرستار بیشتر است نسبت به مراقب، این مبلغ برای برای هر 24 ساعت می باشد و مسلماً هر کدام از این نیروها برای بیماران خاص خود برای مثال پرستار برای بیماران بخش آی سی یو ، کمک پرستار برای بیماران که نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به مراقبان معمولی دارند

قیمت پرستار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان ) با قیمت کمک پرستار در بیمارستان و قیمت مراقب ( همراه بیمار در بیمارستان با تجربه و آموزش دیده ) بیشتر است.

هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان

بیمارانی که برای تعویض پوشک به همراه بیمار در بیمارستان نیاز دارند و یا تعویض لگن ، کمک برای بردن به دستشویی ، همراهی برای انجام کارهای اداری ، آزمایشات و … برای این دسته از بیماران همان مراقب با تجربه که هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان آن از کمک پرستار و پرستار کمتر است کفایت می کند.

فعلاً خدمات همراه بیمار در بیمارستان شرکت پرستار سلام در تمام نقاط اُستان تهران و اُستان البرز  ارائه می کردد و به زودی در سایر اُتان ها میز در خدمتتان هستیم.

استخدام همراه بیمار در بیمارستان

زمانی که یک بیمار قادر به انجام دادن کارهای روزمره خود در بیمارستان یا منزل نباشد و اعضای خانواده نیز زمان یا شرایط لازم برای رسیدگی 24 ساعته به مریض را نداشته باشند، اقدام به استخدام فردی به نام همراه بیمار در بیمارستان یا پرستار بیمار در بیمارستان می کنند. قیمت بیمار در بیمارستان هم از سوالات اولیه خانواده بیمار است که پرستار سلام برای جواب به این سوال شما نیز به صورت شبانه روزی در خدمت است با ما تماس بگیرید.

برای مثال بعد از پیدایش بیماری منحوس کرونا  زمانی که فردی از اعضای خانواده به کرونا مبتلا شد و امکان مراقبت خانواده بیمار در بیمارستان وجود نداشت، در این شرایط اکثر خانواده ها برای فرد بیمار یک همراه استخدام می کردند تا به بیمارشان کمک کند و به امور بیمار در بیمارستان رسیدگی نماید و همراه بیمار کرونایی باشد تا به وضعیتش رسیدگی شود، پرستار سلام همراه روزهای سخت شما عزیزان بوده و خواهد بود، با ما حداقل از یکی از دغدغه های شما کاسته می شود.

ویژگی ها و مهارت های همراه بیمار در بیمارستان

کمک به غذا خوردن بیمار

کمک به استحمام بیمار ( البته اگر در بیمارستان نیاز شد )

کمک کردن به بیمار برای دفع و ادرار ( پوشک گردن ، لگن گذاشتن ، خالی کردن ظرف ادرار ، تخلیه سوند بیمار و ... )

مراقبت از بیمار در طول شب ( گاهی نیاز است همراه بیمار تمام شب را بیدار بماند )

یادآوری مصرف داروها ( البته در بیمارستان کادر درمان این کار را انجام می دهند امام بدلیل کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ، همراه بیماری که از شرکت پرستار سلام اعزام می شود مصرف دارو ها را در زمان دقیق آن به کادر درمان یادآوری می کند

همکاری با پرستاران بیمارستان ( کادر درمان بیمارستان )

همراهی برای کارهای آزمایش و رادیولوژی بیمار ، عکس برداری ها و ...

ماساژ بدن بیمار برای زخم بستن نگرفتن

آرام کردن بیمار با روش های مختلف مانند صحبت کردن و همدردی با بیمار

برقراری ارتباط و گزارش دادن به خانواده بیمار ، انجام امور اداری بیمار با هماهنگی خانواده بیمار

عوامل موثر بر هزینه های بستری بیمار در بیمارستان

عوامل مختلفی بر قیمت همراه بیمار در بیمارستان تاثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* نوع بیمارستان: بیمارستان‌های خصوصی معمولاً هزینه بیشتری برای همراه بیمار دریافت می‌کنند.

* موقعیت بیمارستان : بیمارستان‌های واقع در شهرهای بزرگ معمولاً هزینه بیشتری نسبت به بیمارستان‌های واقع در شهرهای کوچک دریافت می‌کنند.

* نوع اتاق بیمارستان: همراه بیمار در اتاق‌های خصوصی معمولاً هزینه بیشتری نسبت به همراه بیمار در اتاق‌های عمومی دریافت می‌کند.

* مدت زمان اقامت همراه بیمار : همراه بیمار که مدت زمان بیشتری در بیمارستان اقامت داشته باشد، هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کند.

*  و ...

اجبار برای گرفتن همراه بیمار در بیمارستان از خود همان بیمارستان

برای برخی بیمارستان ها مخصوصاً بیمارستان های خصوص که اجبار می کنند تا فقط از خود همان بیمارستان باید همراه بیمار در بیمارستان با هزینه های بالا و کیفیت پایین گرفته شود ( چون باید به خود بیمارستان هم درصد زیادی بدهند )  نیز پرستار سلام راه حل دارد فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت پایین تر پرستار سلام نسبت به گرفتن همراه بیمار از خود همان بیمارستان که واضح است ، اما از کجا مطمئن شویم کیفیت کار همراه بیمار از شرکت پرستار سلام بهتر است ؟ 

در فضای اینترنت پرستار سلام را سرچ کنید و از بخش منو روی نظرات مشتریان کلیک نمایید تا از زبان مشتریان قبلی مطمئن شوید و یا با کلیک روی دکمه نظرات مشتریان که در ابتدای همین محتوا می باشد می توانید مطمئن شوید.

همراه بیمار در بیمارستان از پرستار سلام

خدمات شرکت پرستار سلام

1. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از کودک در منزل ( پرستار کودک در منزل )

2. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ( پرستار سالمند در منزل )

3. پرستاری ، مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل ( پرستار بیمار در منزل )

4. خدمتکار برای امور منزل و آشپزی ( نظافت منزل و آشپزی )

5. همراه بیمار در بیمارستان ( پرستار بیمار در بیمارستان )

6. اعزام کارشناس زخم بستر و کارشناس زخم دیابت

7. تزریقات پانسمان سرم تراپی سوند گذاری در منزل ، انجام انواع آزمایش‌ها در منزل

8. اعزام پزشک ، فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

9. و ….

خدمات پرستار سلام

:: 3 لینک مهم برا آشنایی بیشتر و توضیحات بیشتر ::

1. با کلیک روی عبارت زیر به منبع این محتوا هدایت می شوید.

هزینه 1 شبانه روز همراه بیمار در بیمارستان

2. با کلیک روی عبارت زیر ، برای آشنایی بیشتر با شرکت پرستار سلام ، سایت این شرکت را مشاهده خواهید کرد.

شرکت پرستار سلام

3. با کلیک روی عبارت زیر به صفحه‌ی اختصاصی همراه بیمار در بیمارستان از پرستار سلام هدایت می شوید.

همراه بیمار در بیمارستان

حضور همراه بیمار در بیمارستان می‌تواند نقش مهمی در بهبود روند درمان و کاهش استرس بیمار داشته باشد، با این حال ، میزان هزینه همراه بیمار در بیمارستان می‌تواند برای برخی از خانواده‌ها سوال باشد ، کافیست با پرستار سلام تماس بگیرد همچنین برای اطمینان و برای مشاهده نظرات مشتریان قبلی ای که از شرکت پرستار سلام خدمات همراهی بیمار در بیمارستان را دریافت کرده اند » از طریق لینک های بالا به سایت پرستار سلام مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها