رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: در سه ماه پایانی دولت یازدهم امیدواریم که در استان مازندران بتوانیم بر استفاده از «ال سی» داخلی در صنایع مادر تمرکز بیشتری داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش محمد محمدپورعمران با اعلام این مطلب اظهار کرد: استفاده از ال سی داخلی ایده خوبی است که میتواند در تمام کشور مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: سال گذشته در استفاده از «ال سی» داخلی به طور پراکنده و غیر متمرکز عمل شد که این امر نتایج خوبی را نیز به همراه داشت اما با این حال بهتر است که با هدف توسعه و ترویج استفاده از ال سی داخلی، فضای جدیدی را با مذاکره و ابلاغ دستورالعملها ایجاد کنیم. محمدپورعمران خاطرنشان کرد: برای این منظور باید کار را از واحدهایی که تعامل بیشتری با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند، آغاز کرد تا همه واحدهای صنعتی به سمت استفاده از« ال سی» داخلی حرکت کنند.