|
کدخبر: 26876

قنادان آماده بازار شب عید

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران بااشاره به ثبات نرخ شیرینی در روزهای پایانی سال، گفت: نرخ مصوب اتحادیه تا پایان سال ثبات خود را حفظ خواهد کرد.

علی بهرمند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش با بیان اینکه بازرسی‌ اتحادیه در روزهای پایان سال افازیش پیدا می‌کند* اظهار کرد: بازار آرامی برای پایان سال پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به رعایت اصل خالص‌فروشی در قنادان، گفت: ۴ ماه است که قنادان وزن جعبه را کم می‌کنند و همکاران خود را ملزم به رعایت این اصل می‌کنند.

این مسئول صنفی در پاسخ به این پرسش که در پایان سال موازی‌کاری در عرضه شیرینی از سوی واحدهای صنفی مختلف بسیار دیده می‌شود آیا اتحادیه برای این موضوع تمهیداتی در نظر گرفته است، بیان کرد: متاسفانه این معضل هر سال تکرار می‌شود و واحدهایی که پروانه قنادی ندارد در شب عید و ماه رمضان اقدام به موازی‌کاری می‌کنند.

به گفته وی؛ فرآیند اداری برای رسیدگی به این معضل طولانی است و همین زمان‌بر بودن باعث شده است که نتوان آنگونه که باید برای رفع این معضل چاره اندیشید.

بهره‌مند در پایان با اشاره به عملکرد ضعیف دستگاه‌های نظارتی، بیان کرد: آنگونه که باید نظارت بر واحدهای بدون پروانه نظارت اعمال نمی‌شود و بیشتر فشارها متوجه واحدهای دارای پروانه کسب است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها