|
کدخبر: 46907

رویداد «رویش تِک» به ایستگاه آخر رسید

" اختتامیه رویداد پیش شتابدهی رویش تِک" که از اوایل بهمن ماه آغاز به کار کرده بود، با حضور محمدصادق بیجندی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی و حمیدرضا مختاری مشاور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

گسترش‌نیوز: رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" از روز شنبه ۶ بهمن آغاز به کار کرد. اﯾﻦ روﯾﺪاﺩ ﺑﺎ ﻣﺤورﯾﺖ ﮐﺸﺎورزی هوﺷﻤﻨﺪ و اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اﺷﯿﺎء ﺑﺎ همکاری دانشگاه شهید رﺟﺎﯾﯽ و ﻣﺮﮐﺰ رﺷﺪ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت جهاد دانشگاهی (روﯾﺶ) ﺩر راﺳﺘﺎی اﯾﺠﺎﺩ ﺑﺴﺘﺮ مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری برگزار شد.

rooyesh.jpg

طی این رویداد کارگاه‌های آموزشی و کاربردی مختلفی از جمله شناخت گوهر وجود، خلق ایده، استارتاپ ناب و بوم ناب، اعتبارسنجی ایده و mvp، امدادرسانی به خود، کارگاه تخصصی کشاورزی هوشمند، تفکر طراحی، خلق سنجه و سنجیدن و ارتباط مؤثر برگزار شد و در قالب نشست‌های متعدد جوانان موفق فعال در این عرصه به بازگویی تجربیات خود پرداختند.

در مراسم اختتامیه این رویداد که روز گذشته در محل صندوق نوآوری و شکوفایی وابسته به نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد، مشاور وزیر جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداخت.

مختاری از راه‌اندازی اتاق استارتاپ‌ها در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. وی با اشاره به آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای استفاده از حضور فعالتر استارتاپ‌ها در زنجیره تأمین محصولات کشاورزی گفت: یکی از برنامه‌هایی که با جدیت دنبال می‌کنیم استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی در تولید و توزیع مرغ است تا به این ترتیب از کیفیت مرغ‌هایی که به بازار عرضه می‌شود اطمینان حاصل کنیم و نرخ آن را به حداقل برسانیم.

در ادامه این مراسم معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در سخنان کوتاهی «شناخت بازار و فروش» را اصلی‌ترین نیاز امروز استارت‌آپ‌ها عنوان کرد. در ادامه این مراسم، ۸ تیم برتر به ارائه پروژه‌های خود پرداختند و اسامی سه تیم برتر توسط هیات داوران اعلام و از آنها تقدیر شد.

رویداد پیش شتابدهی "رویش تِک" با قدردانی از داوران و مدرسین پایان یافت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها