|
کدخبر: 38095

طلب ۱۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان از دولت

دکتر قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مرور اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در یک سال گذشته پرداخت و گفت: تمرکز برنامه‌های شهرداری اصفهان بر فرهنگ شهروندی و تلاش برای گسترش رفاه و نشاط در جامعه از طریق ایفای وظایف شهرداری در امور شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، امور فرهنگی و اجتماعی و مشارکت‌های مردمی و تلاش شبانه روزی برای افزایش رضایت شهروندان از محور برنامه‌های مدیریت شهری بوده است.

گسترش نیوز: دکتر نوروزی شهردار اصفهان در ادامه به جوان گرایی در انتخاب مدیران اشاره کرد و افزود: میانگین سن مدیران ارشد شهرداری، ١/۵ سال جوان تر شده است

وی گفت: در انتخاب مدیران، انتصابات حزبی، ملاک نبوده است. اگر تخصص و تعهدی وجود داشته است، افراد را به همکاری دعوت کرده‌ایم اما مدیرانی هم هستند مانند معاون حمل‌ونقل و ترافیک و معاون عمران که در دوره قبلی هم در همین سمت فعالیت داشته‌اند.

isfahan1.jpg

دکتر نوروزی شهردار اصفهان افزود: به کمک نقادان منصف، پروژه احیای چهارباغ را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پیاده راه‌سازی چهارباغ عباسی، پشتوانه علمی_تخصصی دارد.

وی ادامه داد: دوستداران میراث فرهنگی بر پیاده راه‌سازی چهارباغ، صحه گذاشته‌اند.

وی افزود: به کمک نقادان منصف، این مسیر را طی خواهیم کرد.

نوروزی تاکید کرد: مهر تایید دوستداران میراث فرهنگی و رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی بر این پروژه است.

isfahan2.jpg

شهردار اصفهان افزود: افتخار می‌کنیم که پروژه‌های بلاتکلیف را تعیین تکلیف کردیم و این جرات می‌خواهد که کار جدید شروع نکنیم و کارهای نیمه تمام ۲۰ ساله دیگران را تمام کنیم و از هدر رفت سرمایه شهر جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول مترو شهر اصفهان گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۶۰هزار نفر مسافر از خدمات قطار شهری اصفهان در بخش حمل‌ونقل درون شهری استفاده می‌کنند‌.

نوروزی هزینه جابه‌جایی هر مسافر در مترو را حدود ۵هزار تومان برای شهرداری اعلام کرد و افزود: از این مبلع مردم فقط ۷۰۰تومان را پرداخت می‌کند و باید دولت نسبت به پرداخت ۱۲۰۰میلیارد تومان دیون قانونی که در بخش حمل‌ونقل عمومی و دیگر بخشها دارد در اسرع وقت اقدام کند تا شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان با مشکل روبه‌رو نشود.

isfahan3.jpg

نوروزی به اجرای طرح بزرگ سالن اجلاس سران اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری اصفهان ۶۰ میلیارد تومان از دولت در اجرای تعهد خود در قبال مشارکت این پروزه طلب دارد.

در ابتدای این نشست خبری، دکتر علی راعی، مشاور رسانه‌ای شهردار اصفهان از رویکرد مدیریت شهری در گسترش ارتباطات و اهتمام مدیران به تعامل با رسانه گفت و افزود: مدیریت شهری به دسترسی آزاد به اطلاعات و شفاف‌سازی فرآیند امور اجرایی شهر اعتقاد داشته و از اصحاب رسانه بعنوان مشاوران امین خود در ارتقای فرهنگ شهروندی و افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات بهره می‌گیرد.

isfahan4.jpg

مشاور رسانه‌ای شهرداری اصفهان از رشد ۱۱درصدی بودجه شهر داری و تحقق ۴۳درصدی بودجه در مهرماه خبر داد.وی به شایسته سالاری و نگاه به توانمندی مدیران را از اولویت‌ها ی انتخاب مدیران شهر دانست. راعی مشاور رسانه‌ای شهردار اصفهان در ادامه با تاکید بر استقلال شهرداری در امور فرهنگی و اجتماعی افزور: هیچ سیاسی کاری در شهرداری اصفهان وجود ندارد، مدیریت شهری دارای برنامه جامع است و وارد حاشیه‌ها نمی‌شود. هدف فقط خدمت به شهروندان و گسترش رفاه و نشاط است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها