|
کدخبر: 39484

پروازی دلنشین در سوئیت‌های لوکس Airbus + تصاویر

تیم طراحی داخلی ایرباس قصد دارد تا با معرفی یک طرح جدید از سوییت‌های هواپیمایی، با عنوان سوییت‌های روز و شب (Day & Night)، تعریفی جدید از پروازهای فرست کلاس (First Class) را خلق کند.

گسترش‌نیوز : از دیدگاه این تیم، مسافران بایستی از حق مکانی اختصاصی برای خوابیدن و صندلی‌های راحت برای استراحت در هنگام پرواز برخوردار باشند. در این طراحی جدید که برای ایرباس‌های A۳۵۰ و A۳۸۰ در نظر گرفته شده است، ایجاد دو فضای منحصر به فرد از اولویت‌های شرکت ایرباس بوده است تا مسافران در طول پرواز احساس راحتی دلنشینی را همانند خانه خود کنند.

در طراحی Airbus Day & Night، یک صندلی چرخان و یک میز کوچک برای انجام کارهای روزانه در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه یک میز غذاخوری و یک صفحه نمایش بزرگ جهت سرگرم شدن وجود دارد که همه اینها در قسمت روز (Day) این طرح گنجانده شده است.

در حالیکه شرکت ایرباس فضایی را به عنوان شب (Night) در نظر گرفته است که مسافران می‌توانند در صورت خستگی و نیاز به استراحت در آنجا سپری کنند. این مکان عایق هرگونه آلودگی صوتی است. بنابراین شما می‌توانید با آرامش کامل روی یک تخت ۲ متری راحت استراحت کنید که ایرباس از این تخت به عنوان نخستین تخت واقعی روی آسمان یاد کرده است.

بدین ترتیب ایرباس توانسته تعادل مناسبی را بین زمان کار، تفریح و استراحت مسافران ایجاد کند که چنین تعادلی برای سفرهای طولانی مدت بسیار ضروری به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در این سفر تنها باشید یا اینکه سوییت خود را با همراه تان به اشتراک بگذارید.

طرح ایرباس روز و شب (Airbus Day & Night) هم اکنون در حال توسعه می‌باشد و هنوز به طور کامل آماده نشده است. با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که این طرح ظرف ۱۸ الی ۲۴ ماه آینده در هواپیماهای جدید این شرکت اعمال شود.

مسلما این یک طرح یک چارچوب کلی از سبک پرواز در آینده را نشان می‌دهد، با این وجود بدیهی است که شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با اضافه کردن امکانات ویژه و خاص به جذاب تر شدن هر چه بیشتر پروازها در آینده نزدیک کمک کنند.

منبع: لاکچری دات کش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها