|
کدخبر: 37998

جزئیات رستوران خاص بنتلی را بدانید

بسیاری از خودروسازان در فعالیت‌های جانبی مختلفی حضور دارند که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ساخت‌و‌ساز دوچرخه اشاره کرد. کمپانی بنتلی علاوه بر ساخت صندلی و مبلمان، اقدام به تاسیس یک رستوران لوکس کرده است که جزئیات آن را در این نوشتار خواهید خواند.

گسترش نیوز: حضور در فعالیت های مرتبط با غذا یکی از مواردی است که خودروسازان به آن علاقه زیادی دارند. به عنوان مثل شرکت خودروسازی فولکس‌واگن علاوه برفعالیت اصلی خود، کارخانه سوسیس‌سازی دارد که به اندازه خودروهای تولیدی این برند مشهور است. بنتلی نیز به تازگی از تاسیس یک رستوران خاص و لوکس خبر داده که در امارات متحده عربی افتتاح شده است. این رستوران در بلندترین منطقه امارات و بر روی کوهی به نام جبل جیث قرار دارد و تنها برای مدت ۷ روز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. لازم به دکر است که افتتاح این رستوران به دلیل برگزاری جشنی برای رونمایی از مدل Continental GT است.

bentley-restaurantfghfgh.jpg

bentley-restaurant.jpg

اگر از این مورد ناراحت شده‌اید که تا کنون خبری از این رستوران منتشر نشده است، بهتر است بدانید که این رستوران قابل بازدید برای عموم نیست و تنها افراد خاصی برای بازدید از آن دعوت می‌شوند. بازدیدکنندگان از این رستوران، پنج وعده غذایی بریتانیایی البته با سبک عربی و به صورت کاملا لوکس و خاص را میل خواهند کرد. غذایی که در این رستوران ارائه می‌شود توسط آشپز معروفی به نام Colin Clague تهیه خواهد شد که تبحر خاصی در آشپزی و طراحی شکل غذا دارد.

bentley-continental-gtfhdf.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها