|
کدخبر: 42387

پیام مدیرعامل منطقه اقتصادی پارسیان به مناسبت روز پتروشیمی

آماده پذیرش سرمایه‌گذاران هستیم

آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران صنعت پتروشمی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت دربزرگترین رویداد اقتصادی ایران را داریم.

گسترش‌نیوز: همزمان با هشتم دی ماه سالروز گرامیداشت صنعت پتروشیمی مهندس حسن شاهرخی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با صدور پیامی ضمن تبریک به کارکنان این صنعت از عموم سرمایه‌گذاران حوزه پتروشیمی دعوت کرد در هاب سوم پتروشیمی کشور سرمایه‌گذاری کنند.

modireghtesadi1.jpg

به نام خدا

هشتم دی ماه هر سال که ابتکار شورای فرهنگ عمومی کشور به نام یکی از مهم‌ترین صنایع حال حاضر جهان یعنی صنعت پتروشیمی نام‌گذاری شده است را گرامی می‌دارم.

این صنعت با سابقه پنجاه ساله خود درکشورمان بی‌شک نقش مهمی در توسعه و بستر رشد دیگر صنایع این مرز ایفا کرده است. ارتقای هرچه بیشتر صنعت پتروشیمی ذیل اهداف افق چشم‌انداز برنامه‌های توسعه به یقین می‌تواند زمینه ساز رسیدن ایران به جایگاه واقعی خود در اقتصاد منطقه‌ای و حتی بین‌المللی باشد. تکمیل زنجیره‌های تولید در این صنعت مهم علاوه بر جلوگیری از خام فروشی نفت می‌تواند افزایش اشتغال پایدار و شکوفایی اقتصادی را در راستای اقتصاد مقاومتی به دنبال داشته باشد.

با نگاه ویژه دولت به این صنعت و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته می‌توان افق روشنی به خصوص برای سرمایه‌گذاران حوزه پتروشیمی ترسیم کرد و ما در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان که چندی قبل در سفرمدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان هاب سوم پتروشیمی کشور معرفی شد با تامین زیر ساخت‌های لازم و شرایط منحصر به فرد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاران صنعت پتروشمی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت دربزرگترین رویداد اقتصادی ایران را داریم.

بار دیگر این روز را به همه مدیران، کارکنان و زحمت کشان این عرصه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم شاهد رشد پیشرفت‌های روزافزون این صنعت مهم و جهانی باشیم.

حسن شاهرخی

منبع: روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها