|
کدخبر: 46652

سرپرست سازمان توسعه و تجارت در گفت‌و گو با «گسترش‌نیوز»:

قطع به یقین قیمت خودرو کاهش‌ خواهد یافت

سرپرست سازمان توسعه و تجارت گفت: ما قطع به یقین معتقدیم قیمت‌ها کاهش‌ خواهد یافت. آن چیزی که مشکل ما در زمینه خودرو است، توازن بین تولید، تامین قطعه، تقاضا در بازار است.

گسترش‌نیوز: محمد‌رضا مودودی سرپرست سازمان توسعه و تجارت در حاشیه دومین مراسم اهدای جایزه ملی برند در گفت‌و گو با «گسترش‌نیوز» اظهار کرد: در ارتباط با وضعیت بازار خودرو گفت: استراتژی وزیر صنعت معدن تجارت این است که بتوانیم در زمینه خودرو، تولید را افزایش دهیم، زمانی که تولید افزایش می‌یابد قطع به یقین نیاز داخل نیز برطرف می‌شود و التهابی که دلالان در بازار خودرو ایجاد می‌کنند نیز از بین می‌رود.

باید توازن ایجاد شود

وی در ارتباط با این پرسش که آیا نرخ خودرو کاهش می‌یابد، گفت ما قطع به یقین معتقدیم قیمت‌ها کاهش‌ خواهد یافت. آن چیزی که مشکل ما در زمینه خودرو است، توازن بین تولید، تامین قطعه، تقاضا در بازار است. باید توازنی بین این موضوع ایجاد شود.

ایران خودر و سایپا تولید خود را روزانه به ۲هزار خودرو رسانده‌اند

مودودی در آخر خاطر نشان‌کرد: امروز ایران خودرو سایپا تولید خود را روزانه به ۲هزار خودرو رسانده‌است. پیش‌فروش برای جمع کردن پول مازاد نیست. دستور صریح آقای رحمانی وزیر صمت این است که باید ۸۰ درصد تولیدات به تعهدات شرکت‌های تولید‌کننده خودرو تعلق گیرد و به‌دست مردمی که سررسید تحویل خودرو است و برای خودرو ثبت نام کرده‌اند، برسد و ۲۰ درصد تولیدات خود را در بازار و در نرخ زیر حاشیه بفروش برسانند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها