|
کدخبر: 41070

وزیر صنعت:

همه قوانین نامناسب را اصلاح می‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که هیچ محدودیتی برای حمایت از کالاهای داخلی نداریم، گفت: هر کجا که قوانین و مقررات تسهیل‌گر متناسب با شرایط روز کشور نباشد، دولت برای رفع مشکلات آنها اعلام آمادگی کرده است.

گسترش‌نیوز: رضا رحمانی در مراسم افتتاح یک کارخانه ذوب نورد در تبریز، گفت: امروز ظرفیت خوبی از جلسات سران قوا در اختیار ما هست که می‌توانند قوانین تولید را در جهت تسهیلگری و حمایت از تولید داخلی اصلاح کنند.

rahmani1.jpg

وی با بیان این‌که قانون، مصوبه و بخشنامه برای حمایت از تولید زیاد است، اظهار کرد: مهم‌ترین استناد ما برای حفظ و حمایت از تولید داخلی، فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده‌ از ظرفیت‌های موجود و حفظ و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، اضافه کرد: هر کجا تولید باشد، مسئولان باید برای حفظ تنظیم بازار، نرخ و کیفیت مناسب و برای دسترسی آسان مردم تلاش کنند.

گفتنی است، فاز اول کارخانه ذوب نورد توانا رام روز شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه تولید ۲۴۰ هزار تن شمش فولادی ساختمانی در فاز اول با سرمایه‌گذاری ارزی ۱.۵ میلیون دلار و سرمایه‌گذاری ریالی ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح شد. این کارخانه در همین فاز اشتغالزایی مستقیم ۷۰ نفر و غیر مستقیم ۱۰۰ نفر را در پی دارد.

پیش‌بینی می‌شود بعد از افتتاح فاز چهارم، این واحد تولیدی سالانه ۴۰۰ هزارتن محصولات نوردی و ۲۸۰ هزار تن شمش فولادی تولید کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها