|

کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری ایران محروم شد

فهرست محتوا

اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران را چهار سال از حضور در میادین ورزشی محروم کرد.

گسترش‌نیوز: اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) تیرماه امسال مهدی سهرابی، کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران را به دلیل استفاده از ماده ممنوعه با محرومیت مواجه کرد.

اکنون پس از گذشت شش ماه از این اتفاق، اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری تصمیم گرفت کاپیتان تیم ملی دوچرخه‌سواری را به مدت چهار سال از حضور در میادین ورزشی محروم کند.

این در شرایطی است که سهرابی پس از تعلیق‌شدن خیلی تلاش کرد تا مسئولان را متقاعد کند که او از ماده ممنوعه استفاده نکرده است، اما موفق به انجام این کار نشد.

منبع: خبرآنلاین

کاپیتان تیم دوچرخه‌سواری ایران محروم شد
کد خبر: ۸۱۳۳۲
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو