|

بدنسازی سرخپوشان در غیاب خارجی‌ها

فهرست محتوا

پرسپولیسی‌ها تمرین نوبت اول امروز (شنبه) خود را در سالن بدنسازی مجموعه شهید کاظمی انجام دادند.

گسترش نیوز، سرخپوشان تمرین نوبت اول امروز خود را در سالن بدنسازی مجموعه شهید کاظمی انجام دادند. اجرای برنامه بدنسازی و کشش به مدت یک ساعت برنامه این تمرین بود که زیر نظر کریم باقری و محسن سیدی انجام شد. رادوشویچ، بشار رسن و امیر روستایی که تیم المپیک را همراهی می‎کند، غایبان این تمرین بودند. سیامک نعمتی هم که همچنان برنامه‌های فیزیوتراپی را انجام می‌دهد. تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز هم یک جلسه تمرین خواهد داشت که به اجرای برنامه‌های فنی و کارهای تاکتیکی اختصاص دارد.

منبع: تسنیم

بدنسازی سرخپوشان در غیاب خارجی‌ها
کد خبر: ۸۰۴۵۰
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو