بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از یک روز اعتصاب در محل تمرین امروز این تیم حضور پیدا کردند.
گسترش نیوز: در شرایطی که روز گذشته بازیکنان تیم فوتبال استقلال از تمرین خودداری کرده بودند اعضای این تیم از ساعت ۱۱ در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر حضور پیدا کردند.
البته در مورد پرداخت پول به بازیکنان استقلال هنوز اتفاق خاضی رخ نداده، ولی ظاهرا شب گذشته بازیکنان تیم استقلال با مشورت با وریا غفوری تصمیم گرفتند از امروز تمرینات آمادهسازی خود را از سر بگیرند.
تیم فوتبال استقلال در دیدار آتی خود به مصاف نساجی مازندران میرود.
منبع: فارس