|

استقلال سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا گرفت

فهرست محتوا

در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ایران ۳ سهمیه مستقیم خواهد داشت.

گسترش نیوز - رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری که در مشهد برگزار کرد اعلام کرد که در سال آینده سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ خواهد بود. با این وصف در رقابت های فصل آینده شهرخودرو به پلی آف می رود و سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال به طور مستقیم وارد مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان خواهد شد.

esteghlal.jpg

کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال های اخیر هر دوسال سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان را اعلام می کند و در آخرین سهمیه بندی که در سال ۲۰۱۷ انجام شد سهمیه ایران ۲+۲ اعلام شد. در فصل گذشته تیم های ذوب آهن و سایپا به پلی آف رفتند اما پرسپولیس و استقلال مستقیم در مرحله گروهی حضور داشتند.

در حالی که براساس سهمیه بندی آخر ای اف سی تیم های شهرخودرو و استقلال باید در پلی آف شرکت می کردند اما مهدی تاج امروز اعلام کرد که سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان به احتمال زیاد ۱+۳ خواهد بود.

منبع: ایلنا

استقلال سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا گرفت
کد خبر: ۷۲۰۶۵
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو