|

راهپیمایی ۱۳ آبان با صدور قطعنامه پایان یافت

فهرست محتوا

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشر‌های مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی - سفارت پیشین امریکا در تهران - آغاز شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر امریکا سر دادند.

گسترش نیوز:‌ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران هم‌زمان با سایر استان‌ها ساعت ۹:۳۰ امروز صبح از مقابل لانه جاسوسی، «سفارت سابق امریکا در تهران» آغاز شد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور قشر‌های مختلف مردم، از جمله دانش آموزان و مسئولان در مقابل لانه جاسوسی - سفارت پیشین امریکا در تهران - آغاز شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم شعار مرگ بر امریکا سر دادند.

بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال با هدف تحقق بیانیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم - و با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی امریکا» برگزار شده است.

برگزاری تظاهرات و راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان در بیش از هزار شهر و شهرستان و نواختن زنگ استبارستیزی در ۱۱۰ هزار مدرسه از جمله برنامه‌های این روز است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ عکاس و خبرنگار مراسم روز ۱۳ آبان را پوشش می‌دهند و در تهران نیز بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۸۰۰ خبرنگار و عکاس داخلی پوشش خبری و تصویری این رویداد را برعهده دارند.

برای این روز همچنین قرائت بیانیه‌های دانش آموزی، دانشجویی و اجرای سرود همگانی دانش آموزان و همچنین قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع ملت ایران را تدارک دیدند.

منبع: ایرنا

راهپیمایی ۱۳ آبان با صدور قطعنامه پایان یافت
کد خبر: ۷۱۵۵۴
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو