|

حکایت بوی بد اطراف فرودگاه امام به کجا کشید؟

فهرست محتوا

بوی آزاردهنده‌ای که همیشه در اطراف فرودگاه بین‌المللی احساس می‌شود به گفته استاندار تهران برطرف شده است.

گسترش نیوز - انوشیروان محسنی بندپی در پاسخ به پرسشی مبنی بر رفع بوی نامطبوع فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهارکرد: بارها این موضوع در جلسات مختلف مطرح شد و تمامی مقامات کشور پیگیر رفع این بوی نامطبوع بودند که نهایتا درحال‌حاضر با اقدامات صورت گرفته این بو رفع شده است و می‌توانید نفس عمیقی در این محدوده بکشید.

emam-foroodgah.jpg

وی یادآور شد: دو صنعت در اطراف فرودگاه بین‌المللی وجود داشت که اخیرا تصفیه خانه فاضلاب آن را افتتاح کردیم و فاز دوم تصفیه خانه اسلامشهر نیز در حال سپری کردن مراحل نهایی و افتتاح است.

محسنی بندپی یادآور شد: به واحدهای دام‌گستر نیز تسهیلات ارائه داده‌ایم تا نسبت به احداث تصفیه‌خانه هرچه سریعتر اقدام کند؛ بنابراین دیگر مشکلی در محدوده فرودگاه بین‌المللی درخصوص انتشار بوی نامطبوع نداریم.

منبع: رکنا

حکایت بوی بد اطراف فرودگاه امام به کجا کشید؟
کد خبر: ۷۱۱۴۴
۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو