|

مأموران قلابی‌ در تور پلیس افتادند

فهرست محتوا

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره مأموران قلابی خبر داد و گفت: این افراد در اخاذی‌های خود از تجهیزات پلیسی استفاده می‌کردند.

گسترش نیوز - سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر بازداشت چهار مرد مأمورنما، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود دو هفته قبل گزارشاتی مبنی بر فعالیت تعدادی فرد مأمورنما به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واصل شد.

Dastgir-1.jpg

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی اولیه حاکی از آن بود باندی چهار نفره تحت عنوان مأموران عملیاتی پلیس و کارکنان دادگستری و با استفاده از تجهیزات پلیسی مانند اسلحه، شوکر، دستبند و بی‌سیم با مراجعه به برخی مراکز و صنوف اقدام به اخاذی‌های میلیونی می‌کنند.

وی تصریح کرد: این متهمان در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در مخفیگاه خود حوالی میدان جمهوری بازداشت شدند.

این مقام انتظامی افزود: این پرونده تاکنون هشت شاکی دارد و شاکیان عنوان داشتند که از آنها حدود ۹۰۰ میلیون تومان اخاذی شده است.

ذوالقدری با اشاره به تحقیقات بیشتر پلیس برای شناسایی سایر شکات، خاطرنشان کرد: متهمان از خودروی پرشیای سفید و تجهیزات پلیسی مانند LED در جلو و عقب خودرو و در برخی مناطق نیز از بلندگوی داخل خودرو استفاده می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متذکر شد: در یکی از پرونده‌ها، مراسم گلریزانی توسط حدود ۲۰ نفر در حال انجام بود که متهمان با اسلحه و تهدید وارد مراسم شده و با تهدید حضار، ۲۵۰ میلیون تومان پول جمع‌آوری شده را به سرقت برده بودند.

وی با بیان اینکه مأموران آشکار و نامحسوس پلیس همواره در زمان انجام مأموریت دارای کارت شناسایی، حکم مأموریت و قضایی هستند، گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک یا درخواستهای نابه‌جا، موراد را به پلیس ۱۱۰ یا امنیت اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

مأموران قلابی‌ در تور پلیس افتادند
کد خبر: ۷۰۱۷۰
۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو