مدافع تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار با کامبوج به بیمارستان رفت.
گسترش نیوز- با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال رامین رضاییان مدفع تیم بعد از دیدار مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به دلیل درد از ناحیه دندان با یکی از پزشکان تیم ملی راهی بیمارستان شد.
منبع: تسنیم