سخنگوی دولت گفت: آقای سلطانی فر تدبیر اندیشیده و در بازی اخیر با کامبوج زنان حضور خواهند داشت و این حضور پلهای افزایش پیدا میکند.
گسترش نیوز - علی ربیعی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه و حرف متناقض رئیس دفتر ریاست جمهوری با وی گفت: صحبتهای آقای واعظی در تناقض با گفتههای من نبود، وی اعلام کرده بود که نگرانیهایی در خصوص حضور زنان در ورزشگاهها وجود دارد. ما معتقد هستیم زنان میتوانند در ورزشگاه باشند و شما هم میپذیرید که عدهای وجود دارند که از اتفاق نگرانی دارند. ما معتقد هستیم در مورد حضور زنان باید تغییرات جمعیتی صورت گرفته و نمیتوانیم با سیاستهایی که به خواست زنان پاسخ نمیدهد مواجه بشویم که ناگواری به دنبال خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: من باز هم تاکید میکنم که آقای سلطانی فر تدبیر اندیشیده و در بازی اخیر با کامبوج زنان حضور خواهند داشت و این حضور پلهای افزایش پیدا میکند.
سخنگوی دولت در خصوص حضور انتخابی و سفارشی بانوان گفت: اینگونه نیست و بلیت فروشی خواهد شد و مطمئن هستم و قصد دارم برای بازدید از ورزشگاه همراه وزیر ورزش به استادیوم بروم و مسیرها را نگاه کنیم. من یک مسابقه والیبال را دیدم که بلیت فروشی به اتمام رسیده است. اما وقتی که پیگیری کردم در آن مسابقه خاص داوطلب رفتن به ورزشگاه نبوده است و گاهی وقتها این اتفاق رخ میدهد.