|

۵۵ درصد اعتبارات کمیته امداد صرف اشتغالزایی شد

فهرست محتوا

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد با همکاری و همراهی بسیار خوبی که دولت یازدهم و مجلس در زمینه تسهیلات و اعتبارات با این نهاد داشته اند، توانسته حرکت‌های موثری را برای توانمندسازی مددجویان انجام بدهد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، محمد امید با بیان اینکه در گذشته در بهترین شرایط ۱۵ درصد از مجموعه اعتبارات صرف فعالیت‌های اشتغالزایی خانواده‌ها می‌شد، افزود: در بودجه سال جاری، این میزان اعتبار را به ۵۲ درصد افزایش داده‌ایم که نشان دهنده حرکت امداد به سمت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است.

وی اظهار کرد: توانسته‌ایم با این رویکرد، نزدیک به ۲۴۰ هزار خانوار تحت پوشش را در سال ۹۵ توانمند و مستقل کنیم.

امید یادآور شد: طی چهار سال گذشته، دولت ۵۵ هزار میلیارد ریال از طریق بانک‌ها و در لایحه بودجه با همکاری مجلس، برای اشتغالزایی مددجویان اختصاص داد که بر این اساس ۴۰۰ هزار خانوار در کشور، مستقل و از پیکره کمیته امداد جدا شدند.

۵۵ درصد اعتبارات کمیته امداد صرف اشتغالزایی شد
کد خبر: ۶۵۰۸
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو