رسانههای عربستانی مدعی شدند که عزمای اف سی برای حل مشکل میزبانی تیمهای ایرانی و عربستانی برابر یکدیگر جزم شده و این تصمیم در اواخر ماه سپتامبر گرفته میشود.
گسترش نیوز- چند سالی است که تیمهای ایرانی و عربستانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر هم در حالی به میدان میروند که کشورهای امارات، عمان و قطر میزبان این مسابقات هستند و هیچ دیداری بین دو کشور در ورزشگاه اختصاصی هر باشگاه انجام نمیشود.
طبق اعلام رسانههای عربستانی قرار است در اواخر ماه سپتامبر جلسهای در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این موضوع برگزار شود و مسئولان در تلاش هستند که این مشکل را برطرفکنند تا تیمهای ایرانی در عربستان و تیمهای عربستانی در ایران بتوانند بازی کنند و از امتیاز میزبانی خود به طور کامل استفاده کنند.
در لیگ قهرمانان امسال و در منطقه غرب ۴ تیم باقی ماندهاند که سه تیم آن عربستانی است، شاید اگر بازی برگشت ذوب اهن و الاتحاد در اصفهان برگزار میشد میتوانستیم امیدوار به صعود باشیم.
در لیگ قهرمانان فصل آتی، تیمهای پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو به نمایندگی از ایران حضور خواند داشت و در سوی مقابل از عربستان تیمهای الاهلی، الهلال، النصر و التعاون در اسیا حضور دارند.
منبع: ورزش سه