نخستین تمرین استقلال بعد از بازی با فولاد امروز برگزار شد.
گسترش نیوز- استراماچونی بعد از تساوی برابر فولاد و با توجه به تعطیلی لیگ تمرین تیمش را ۲ روز تعطیل کرد و آبی پوشان از امروز کار خود را برای شروع دوباره لیگ برتر آغاز کردند.
در تمرین امروز علی کریمی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و سیدحسین حسینی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و محمد بلبلی، عارف غلامی و مهدی قائدی به دلیل حضور در اردوی تیم امید حضور نداشتند و فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت غایب بود.
با این شرایط استراماچونی تلاش میکند بازیکنان باقی مانده تیمش را آماده شروع لیگ کند تا این تیم بتواند از بازی با نفت مسجد سلیمان نتایج خوب خود را شروع کند.
منبع: ورزش سه