|

بی محلی پزشکان به نصب کارتخوان

فهرست محتوا

رئیس سازمان امور مالیاتی استان تهران با تاکید بر اینکه مهلت پزشکان برای نصب کارتخوان تمدید نخواهد شد، گفت: تعداد خیلی کمی از پزشکان شاید در حدود ۱، ۲ درصد ثبت نام کرده‌اند و این آمار با وجود مهلت اندک باقی مانده جای نگرانی دارد.

گسترش نیوز - محمدرضا نوری رئیس سازمان امور مالیاتی استان تهران در برنامه «تهران بیست» دیشب درباره وضعیت زیرساخت‌های لازم برای نصب کارتخوان در مطب پزشکان گفت: حدود ۱۰ شرکت از ۱۲ شرکت پی اس پی این خدمات را ارائه می‌دهند و عملا درحال‌حاضر، مشکل زیر ساختی برای نصب کارتخوان‌ها وجود ندارد.

kartkhanpolomb1.jpg

نوری با اشاره به تعداد قابل توجه پزشکان در کشور به‌خصوص تهران افزود: طبق آمارهای موجود، تعداد خیلی کمی از پزشکان شاید در حدود ۱، ۲ درصد ثبت نام کرده‌اند و این آمار با وجود مهلت اندک باقی مانده (۱۱ روز) جای نگرانی دارد به‌خصوص اینکه این مهلت به هیچ عنوان از سوی سازمان امور مالیاتی تمدید نخواهد شد. امیدواریم پزشکان تلاش کنند تا سریعتر ثبت نام کنند.

وی افزود: طبق آماری که گرفته ام زیر ۳ هزار پزشک در سامانه سازمان امور مالیاتی ثبت نام کرده‌اند.

اخیرا علی رستم‌پور مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها درباره فراخوان این سازمان درباره فراخوان این سازمان برای ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) با توجه به بند «ی» تبصره ۶ قانون بودجه ۹۸ گفته بود: «در این طرح تنها آن دسته از پزشکان و واحدهای درمانی که به‌صورت شخصی کار می‌کنند و دارای پروانه مالیاتی هستند، مشمول قانون می‌شوند. حسب برآوردها تا ۸۰ هزار پزشک که به‌صورت مستقل کار می‌کنند مشمول خواهند شد».

براساس این گزارش، مهلت پزشکان برای ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) در تاریخ ۱۵ شهریورماه به اتمام می‌رسد.

منبع: فارس

بی محلی پزشکان به نصب کارتخوان
کد خبر: ۶۳۱۵۰
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو