معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خبر جمعآوری قورباغه توسط دو نفر برای استفاده در کباب کوبیده در شهرستان مرودشت را تکذیب کرد.
گسترشنیوز : سرهنگ کاوس محمدی شنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران و در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی، گفت: بعد از انتشار مطلبی در خصوص جمعآوری قورباغه در مرودشت برای استفاده از گوشت آن در کباب کوبیده، موضوع توسط ماموران انتظامی بررسی شد.
محمدی تاکید کرد: بررسی ماموران انتظامی مرودشت نشان میدهد که این خبر کذب است.
معاون اجتماعی انتظامی فارس گفت: پلیس با کسانی که به قصد تشویش اذهان عمومی، مطالب کذب را منتشر کنند، برخورد خواهد کرد.
منبع: دنیای اقتصاد