معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران گفت: از اول اردیبهشتماه نرخ کرایههای حملونقل عمومی تا حداکثر ۲۰ درصد میتواند افزایش پیدا کند.
گسترشنیوز: غلامحسین آرام درباره مصوبه افزایش نرخ کرایههای حملونقل عمومی که سال گذشته توسط شورای شهر تهران به کمیته انطباق فرمانداری تهران ارسال شده بود، اظهارکرد: شهرداری میتواند بر اساس نرخ تورم و حداکثر ۲۰ درصد کرایه حملونقل عمومی را در سال ۹۸ افزایش دهد، ولی اگر نرخ تورم ۱۵ درصد باشد باید بر همین اساس کرایه اتوبوس، تاکسی و مترو افزایش یابد.
وی بیان کرد: شهرداری تهران میتواند از اول فروردین نسبت به افزایش کرایهها اقدام کند، ولی چون با تعطیلات همراه هستیم معمولا از اول اردیبهشتماه نرخ کرایهها افزایش مییابد.
معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران گفت: درحالحاضر فرمانداری و دیگر دستگاههای ذیربط نظارت لازم را دارند تا پیش از اعلام رسمی نرخ کرایههای حملونقل عمومی به هیچ وجه افزایش نیابد و با متخلفین برخورد میشود.
منبع: فارس